تماشا کنید: نگاه نزدیک به موتو جی موتورولا

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سخت است که باورکنیم گوشی هوشمندی که فقط ۱۷۹ دلار قیمت دارد تا این حد خوب باشد. موتورولا دیروز موتو جی ۲۰۱۵ خود را معرفی کرد و در ادامه نگاهی به این گوشی هوشمند و قابلیت‌های آن می‌اندازیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 موتو جی جدید موتورولا را نمی‌توانیم یک گوشی پایین رده به حساب بیاوریم. درست مثل برخی ماشین‌ها که از دید خریداران بیشتر از قیمتشان ارزش دارند این گوشی جدید موتورولا هم دارای ویژگی‌های جدیدی است که باعث شده تا در رده میان رده‌ها قرار بگیرد. 

ولی یک گوشی هوشمند میان رده اندرویدی  در سال ۲۰۱۵ به چه معنی است؟ موتو جی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۲ گیگابایت رم برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۱ گیگابایت رم برای نسخه دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است. همچنین به لطف Moto Maker امکان سفارش رنگ‌های متنوع برای قاب پشتی آن وجود دارد. این گوشی هوشمند ضد آب است و در برخی بازارها با قابلیت پشتیبانی  از دو سیم کارت عرضه می‌شود.

g11 2040.0

به لطف این ویژگی‌ها حالا موتو جی قابلیت‌هایی دارد که بیشتر از نیاز بسیاری از کاربران است ضمن این که خوش ساخت‌تر از همیشه است. البته این گوشی بی عیب و نقص هم نیست. برای مثال نمایشگر فوق‌العاده‌ای در آن استفاده نشده و عمر باتری آن هم بخوبی پرچمداران موتورولا نیست.

با این حال این گوشی  بهترین موتو جی ساخته شده تاکنون است و با توجه به قاب پشتی فلزی که دارد می‌تواند مورد توجه خریداران قرار بگیرد. نسخه دارای حافظه ۸ گیگابایتی و رم ۱ گیگابایتی ۱۷۹ دلار و نسخه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۲ گیگابایتی ۲۱۹ دلار قیمت دارد. نظر شما در مورد موتو جی موتورولا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات