گردپا: فوتبال از نوعی دیگر

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
فوتبال ورزشی مهیج، جذاب و پرطرفدار است که تعداد زیادی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم درگیر آن هستند. بخش اعظمی که به صورت غیرمستقیم با فوتبال در ارتباط هستند، طرفداران تیم‌های فوتبال محسوب می‌شوند. گردپا وب سایتی جدید برای علاقمندان فوتبال است.
تبلیغات

مخاطب اصلی سایت گردپا، طرفداران یعنی مهمترین عامل جذاب کننده فوتبال هستند; چرا که بازی دو تیم مطرح فوتبال، در یک ورزشگاه خالی برای هیچ‌کس تماشایی نیست. بنابراین در سایت گردپا بستری فراهم شده تا با استفاده از پیش‌بینی نتایج مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) قدرت استنتاج، تحلیل و درک فوتبالی طرفداران به رقابت و چالش کشیده شود.

در گردپا رتبه‌بندی تیم‌های حاضر در لیگ برتر بر اساس امتیازات کسب شده از سوی طرفداران (کاربران) صورت می‌گیرد. نمودارهای آماری و بخش گفتگو از دیگر قسمت‌های دیدنی این سایت به حساب می‌آید.

هر هفته سه بازی مهم و حساس از لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) برای بخش مسابقه انتخاب می‌شود که کاربران می توانند از طریق ثبت در سایت و ارسال پیامک در مسابقه شرکت کنند. پس از برگزاری مسابقات و مشخص شدن نتیجه قطعی و امتیازات، جوایزی به نفرات برتر نیز تقدیم خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت گردپا به آدرس gerdpa.ir gerdpa.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات