مقایسه‌ی ابعاد وان پلاس 2 با آیفون 6، ال‌جی جی 4 و گلکسی اس 6

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز صبح شاهد معرفی پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس با نام OnePlus 2 بودیم. این گوشی که از سخت‌افزار بسیار پرقدرت بهره می‌برد، قیمت بسیار رقابتی دارد و انتظار می‌رود پرچمداران دیگر کمپانی‌ها را تحت فشار قرار دهد. در ادامه همراه زومیت باشید تا به مقایسه‌ی ابعاد این گوشی با دیگر پرچمداران بازار بپردازیم.
تبلیغات

گوشی هوشمند وان پلاس ۲ به پردازنده‌ی Snapdragon 810، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فریم فلزی مجهز شده است. این گوشی با همه‌ی این مشخصات فنی تنها ۳۲۹ دلار قیمت دارد. وان پلاس ۲ همچنین ۱۷۵ گرم وزن و ۹.۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

برای مقایسه‌ی مشخصات فنی این گوشی با دیگر پرچمداران بازار به مقاله‌ی «مقایسه مشخصات فنی وان پلاس 2 با گلکسی اس 6 و ال‌جی جی 4 » مراجعه کنید. همچنین اگر مایل هستید تا در باره‌ی شاهکار جدید وان پلاس آشنا شوید این مقالات را از دست ندهید: با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وان‌پلاس 2 آشنا شوید  و وان پلاس 2 در مقابل وان پلاس وان: چه چیز تغییر کرده است؟ و وان پلاس 2 با سخت افزار قدرتمند و قیمت استثنایی رونمایی شد [نگاه نزدیک] اما در ادامه می‌توانید ابعاد این گوشی را با دیگر گوشی‌های مطرح بازار مقایسه کنید.

مقایسه‌ی ابعاد وان پلاس ۲ با رقبا:

OnePlus 2 size comparison here s how it fares against the OnePlus One iPhone 6 Galaxy S6 LG G4

نظر شما در باره‌ی وان پلاس ۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات