گلکسی فولدر گوشی هوشمند اندرویدی و تاشونده سامسونگ معرفی شد

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
دیروز در زومیت خواندید که ال‌جی گوشی هوشمند اندرویدی تاشو خود را با نام جنتل معرفی کرده است. حالا خبر می‌رسد سامسونگ هم از گلکسی فولدر (Folder) رونمایی کرده که یک گوشی هوشمند اندرویدی و تاشونده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد هنوز هم بازار گوشی‌های هوشمند تاشونده حداقل در شرق آسیا داغ است. سامسونگ گوشی هوشمند فولدر را که یک گوشی تاشونده و اندرویدی است معرفی کرده و قیمت ۲۵۰ دلار را برای آن در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند از  شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

 سامسونگ اولین گوشی مدل فولدر خود را در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کرده و حالا این گوشی جدید نسل دوم فولدرهای سامسونگ محسوب می‌شود هر چند که تغییری در نام آن ایجاد نشده است.

galaxy folder flip phone

این گوشی هوشمند به نمایشگر لمسی ۳.۸ اینچی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی مجهز است همچنین گلکسی فولدر از کارت حافظه خارجی نیز تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. سامسونگ برای تامین انرژی  مورد نیاز گلکسی  Folder‌ باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را  در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند در دو رنگ سفید و سیاه به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند گلکسی فولدر از ماه آینده در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود و هنوز اخبار دقیقی در مورد عرضه آن در بازارهای دیگر وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که کدام نسخه اندروید در گلکسی فولدر مورد استفاده قرار گرفته است ولی از نظر قیمت، گلکسی فولدر نسبت به ال‌جی جنتل که دیروز معرفی شد حدود ۸۰ دلار گران‌تر است. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات