موتورولا گوشی‌های جدید خود با نام Moto X Style و Moto X Play را معرفی کرد

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
مطالعه 4 دقیقه
موتورولا دقایقی قبل دو گوشی جدید خود با نام Moto X Play و Moto X Style را معرفی کرد.
تبلیغات

موتورولا امروز دو گوشی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. موتو ایکس پلی و موتو ایکس استایل نام دو نسخه‌ای خواهند بود که موتورولا به عنوان پرچم‌دار روانه‌ی بازار خواهد کرد.

گوشی موتورولا موتو ایکس استایل داراری صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD است و بدلیل داشتن حاشیه‌های کم موتورولا مدعی است که کار با آن به راحتی کار با دیگر پرچم‌داران موجود در بازار خواهد بود. به علاوه دوربین این گوشی سنسور ۲۱ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی فلش‌دار آن را همراهی ‌می‌کند. موتو ایکس استایل از شارژ توربو که سریع‌ترین شارژر موجود جهان است نیز پشتیبانی خواهد کرد. سیستم عامل نسخه‌ای از این گوشی با نام Pure Edition به گفته‌ی موتورولا اندروید خام خواهد بود. گفتنی است این نسخه مختص کشور آمریکا است.

موتو ایکس استایل از پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳ گیگابایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی در ۳ نسخه‌ی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد که قابلیت افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر را نیز دارد. موتو ایکس استایل با قیمتی ۳۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

موتورولا مدعی است این گوشی بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند را دارد. می‌توانید نمونه عکس‌های موتو ایکس استایل را در این لینک مشاهده کنید. نقد و بررسی عکس‌های این گوشی نشان می‌دهند که موتو ایکس استایل پس از سامسونگ گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۴ در جایگاه سوم بهترین دوربین‌ گوشی‌های هوشمند قرار دارد.

style
Moto X Style press images 10
style23
CLAPsssUcAANhLA.jpg large

موتو ایکس استایل

موتو ایکس پلی نام دیگر پرچم‌دار موتورولا است که صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی دارد. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ در کنار دو گیگابایت رم، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری قدرتمند ۳۶۳۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

موتو ایکس پلی در نسخه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قابلیت افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را خواهند داشت. این گوشی نیز ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار کمتر از پرچم‌داران سامسونگ و اپل قیمت خواهد داشت و از اواخر مرداد ماه روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

play
play2
play6

موتو ایکس پلی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات