موتورولا موتو جی 2015 را با قابلیت ضد آب معرفی کرد

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی موتورولا این کمپانی موتو جی ۲۰۱۵ را معرفی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا امروز نسل جدید موتو جی را معرفی کرد. این گوشی‌هوشمند از وجود صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 720p، تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰، اسلات میکرو SD، سنسور پشتی ۱۳ مگاپیکسلی مشابه آنچه که در نکسوس ۶ مورد استفاده قرار گرفته و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دیافراگم سنسور پشتی f/2.0 است.موتورولا در این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۲٫۴۷۰ میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. از جمله‌ی بروزرسانی‌های صورت گرفته برای موتو جی ۲۰۱۵ می توان به گواهی ضد آب IPX7 اشاره کرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد که یکی نمونه‌ای با حافظه‌ی رم یک گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی و دیگری نمونه‌ای با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی است. ضمنا باید به پیشتیبانی از شبکه‌های 4G نیز اشاره کرد.

Moto G 2015 press images 04

موتورولا از نظر نرم‌افزاری قابلیت‌هایی نظیر Moto Display و Quick Capture را در این گوشی هوشمند عرضه کرده است. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس Moto Maker انواع قاب‌های پشتی را برای گوشی هوشمند خویش سفارش دهند.

Moto G 2015 press images 05

یکی از قابلیت‌های جذاب این تلفن آن است که با تکان دادن آن می‌توانید فلش را روشن کنید و بدین طریق به سرعت به یک چراغ قوه دسترسی داشته باشید. موتورولا اعلام کرده که قیمت این دستگاه میان‌رده ۱۸۰ دلار خواهد بود که بسیار وسوسه‌کننده است.

نظر شما درباره این تلفن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات