وان پلاس برای فروش یک میلیون گوشی هوشمند تا پایان سال در هند برنامه‌ریزی کرده است

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
صبح امروز کمپانی چینی وان پلاس نسل جدید پرچمدارش را با نام وان پلاس 2 معرفی کرد. حال این کمپانی چینی اعلام کرده که برای فروش یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند در هندوستان تا پایان ۲۰۱۵ برنامه ریزی کرده است.
تبلیغات

با وجود اینکه وان پلاس پرچمدارش را بسیار دیر در هندوستان عرضه کرد اما موفق تا ۲۵۰٫۰۰۰ دستگاه از نسل اول پرچمدارش را در این کشور به فروش برساند.حال این کمپانی برای فروش بیش از یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند در این کشور تا پایان سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی کرده است. گوشی‌های هوشمند این کمپانی شامل وان پلاس وان و وان پلاس تو است، اما انتظار می‌رود بخش بزرگی از گوشی‌های هوشمند عرضه شده وان پلاس تو باشد. هندوستان پس از چین، آمریکا و اروپا به عنوان چهارمین بازار کمپانی چینی به شمار می‌رود. فروش وان پلاس تو از یازدهم آگوست در کشور هند و از طریق وب سایت آمازونم در این کشور به فروش خواهد رسید.

ویکاس آگاروال، مدیر اجرایی وان پلاس در هندوستان در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

هندوستان بازار مهمی برای ما است. به غیر از چین، هند را باید سومین بازار بزرگ برای وان پلاس عنوان کرد. ما انتظار داریم تا ماه دسامبر یک ملیون دستگاه گوشی وان پلاس وان و وان پلاس تو در این کشور به فروش برسانیم.

نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی وان پلاس تو ۳۵۹ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی وان پلاس تو با حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی به قیمت ۳۹۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. در جریان سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ در کشور هندوستان بیش از ۱۹.۵ میلیون گوشی هوشمند روانه‌ی بازار شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات