دعوتنامه مراسم رسمی معرفی گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 برای 22 مرداد ارسال شد

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
بالاخره تمام گمانه‌زنی‌ها به یقین تبدیل شد و سامسونگ امسال برخلاف روال همیشگی مراسم معرفی گوشی‌های جدید خود را پیش از موعد برگزار می‌کند. این کمپانی در روز ۲۲ مرداد از گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت سامسونگ امسال روال جدیدی را برگزیده و قصد دارد پیش از نمایشگاه IFA که در شهریور ماه برگزار می‌شود، روز ۲۲ مرداد در شهر نیویورک از نسل جدید سری گلکسی نوت و همچنین گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی کند. 

سامسونگ همواره ترجیح می‌دهد گوشی‌های مهم خود را در خلال رویداد مهمی به نام Galaxy Unpacked رونمایی کند و حالا اعلام کرده که این رویداد در روز ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد. اگرچه سامسونگ هنوز اعلام نکرده که در این روز کدام گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند، اما بر اساس شایعات پیشین احتمال می‌رود از گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی کند. 

تصویر فوق مربوط به تصویر دعوتنامه‌ی سامسونگ برای مراسم جدید خود است که بر اساس این تصویر می‌توان متوجه شد که گوشی‌های جدید این کمپانی دارای نمایشگر خمیده‌ای خواهند بود که احتمال می‌رود این ویژگی مربوط به گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس باشد. البته این کمپانی در دعوتنامه‌ی مراسم معرفی گوشی‌های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج نیز از تصویر مشابهی استفاده کرده بود. 

گفته می‌شود هر دو گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس از مشخصات فنی شامل صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی، حافظه‌ی رم ۴ گیگا بایتی و پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ بهره خواهند برد. البته تنها گلکسی اس ۶ اج پلاس به نمایشگر خمیده مجهز می‌شود و گلکسی نوت ۵ نیز دارای یک قلم دیجیتالی S Pen خواهد بود. 

مراسم Galaxy Unpacked در سالن مجلل Alice Tully واقع در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. در ادامه مجموعه‌ای از تصاویر لو رفته از گوشی‌های جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنید: 

Samsung Galaxy Note 5
Samsung Galaxy Note 5 1
Samsung Galaxy Note 5 2
Samsung Galaxy Note 5 3
Samsung Galaxy Note 5 4
Samsung Galaxy S6 Edge Plus
Samsung Galaxy S6 Edge Plus 1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات