زوم‌اپ: پخش آسان فایل های موسیقی با اپلیکیشن Music Folder Player

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
Music Folder Player اپلیکیشنی برای پخش فایل‌های صوتی در گوشی موبایل است که اگرچه با همتایان قدرتمند خود مانند JetAudio فاصله‌ی زیادی دارد، اما با نوآوری جالبی که به کار برده است، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد برای پخش موسیقی در اندروید، حتی اگر پلیرهای پیش فرض گوشی شما را راضی نکنند جای نگرانی نیست و نام‌های بسیار بزرگی همچون JetAudio, PlayerPro, PowerAMP و... وجود دارند که می‌توانند به پلیری بی‌رقیب برای گوشی شما تبدیل شوند. اما در این بین کاربرانی وجود دارند که سادگی دسترسی به آهنگ‌ها الویت اولشان است. بسیاری از اپلیکیشن‌های موسیقی از جمله برنامه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، به طور پیش فرض در دسته بندی Songs یا Albums قرار دارند به این معنا که تمامی آهنگ‌های داخل موبایل را به صورت یک جا لیست می‌کنند که این موضوع پیدا کردن آهنگ دلخواه را برای کاربران تازه کار کمی مشکل و پیچیده خواهد کرد.

Music Folder12

Music Folder Player با تکیه بر این موضوع و نیاز کاربران نه چندان حرفه ای، موزیک پلیری بسیار ساده را در اختیار شما قرار می‌دهد که درواقع شباهت بسیاری به یک فایل منیجر دارد با این تفاوت که تنها پوشه‌های حاوی فایل‌های صوتی را برای شما به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید همانند یک فایل منیجر ساده به پوشه‌های موسیقی خود مراجعه کنید و با کلیک روی فایل‌ها، به پخش آن‌ها بپردازید. البته در برخی از پلیرهای ذکر شده مانند PlayerPRO بخش نمایش پوشه ای نیز وجود دارد با این حال این موضوع تنها در اپلیکیشن Music Folder Player به عنوان تمرکز اصلی سازندگان قرار گرفته است. نمایش فولدر و لیست آهنگ‌ها در همان صفحه پخش، دارا بودن اکوالایزر قدرتمند، نمایش متن ترانه‌ها (با کمک اپلیکیشن musiXmatch) و مدیریت کامل روی فایل‌ها مانند امکان حذف یا اشتراک گذاری آن‌ها از دیگر ویژگی‌های این پلیر ساده و کاربردی هستند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات