اکسپریا C5 Ultra دارای نمایشگر بدون لبه خواهد بود

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد به زمان معرفی گوشی هوشمند میان رده جدید سونی یعنی اکسپریا C5 اولترا که از آن با نام Lavender هم یاد می‌شود نزدیک شده‌ایم. به تازگی تصاویری از دفترچه راهنمای این گوشی هوشمند منتشر شده است که اطلاعات دقیق‌تری به ما در مورد اکسپریا C5 اولترا می‌دهد.
تبلیغات

اطلاعاتی از دفترچه راهنمای گوشی هوشمند اکسپریا C5 Ultra فاش شده که جزییات بیشتری از این گوشی هوشمند میان‌رده را آشکار می‌کند. انتظار می‌رود  این گوشی که پیش از این با نام سونی Lavender شناخته می‌شد در ماه آگوست (مرداد-شهریور) با شماره مدل E5553‌ معرفی شود.

طبق آنچه که در این دفترچه مشاهده می‌شود اکسپریا C5 Ultra‌ دارای نمایشگر بدون لبه است که این نکته برخی تصاویر که قبلا از این گوشی هوشمند دیده بودیم را تایید می‌کند.

Xperia C5 Ultra User Guide 2

تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری بیرونی این گوشی‌هوشمند هم در تصاویر فاش شده از راهتمای اکسپریا سی 5 اولترا قابل رویت هستند. از جمله این موارد می‌توان به دوربین مجهز به فلاش LED‌ و اسپیکرهای صدا در جلوی گوشی، دکمه‌ی اختصاصی دوربین، درگاه کارت حافظه میکروSD و درگاه نانو سیم کارت اشاره کرد. دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا هم می توانند برای کم و زیاد کردن زوم دوربین مورد استفاده قرار بگیرند.

Xperia C5 Ultra User Guide 5 640x676

 طبق شایعات اکسپریا C5 اولترا به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده مدیاتک MT6752، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو به همراه ۲ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. 

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات