اکسپریا زد 5 به همراه اسنپدراگون 810 شهریور ماه معرفی خواهد شد

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
فاش کننده‌ی Leaksfly اطلاعاتی را در خصوص نسل بعدی پرچمدار سونی یا همان اکسپریا Z5 منتشر کرده که براساس آن سونی این گوشی هوشمند را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط Leaksfly اکسپریا زد 5 با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی که در مقایسه با کسپریا زد 3 پلاس ۰.۳ اینچ بزرگ‌تر شده روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به تراشه‌ی  هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ ، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی  ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی اشاره کرد. اکسپریا زد 5 از وجود سنسور اثر انگشت نیز بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد سونی در نظر دارد تا با عرضه‌ی اکسپریا زد 5 در ماه سپتامبر، با گوشی‌های هوشمند دیگری نظیر گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6 اج پلاس و آیفون‌های اپل به رقابت بپردازد. پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده بود که حکایت از معرفی دو گوشی هوشمند پرچمدار توسط سونی پیش از نمایشگاه IFA 2015 داشت. این محصولات به ترتیب اکسپریا S60 و اکسپریا S70 نام دارند. گمانه‌ها قیمت این دو گوشی را ۹۱۹ دلار عنوان کرده بودند.  استفاده از حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی در این محصولات، تنها اطلاعاتیست که از این محصولات در دست است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات