تصویر بسته بندی موتو جی ۲۰۱۵ فاش شد

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا فردا نسل سوم موتو جی را معرفی خواهد کرد، اما دیگر نکته‌ی نامعلومی در مورد این گوشی هوشمند باقی نمانده است. پس از افشای تصاویر، مشخصات فنی و قیمت این گوشی، حال تصویری از بسته‌بندی موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شده است.
تبلیغات

نسل سوم از موتو جی از نظر امنیتی و حفظ اطلاعات مربوط به گوشی، یکی از ضعیف‌ترین محصولات موتورولا تا به امروز بوده است، چراکه تقریبا همه‌ی اطلاعات مرتبط با این گوشی هوشمند پیش از معرفی رسمی در تاریخ ۶ مرداد ماه فاش شده است. حال یک فروشنده‌ی برزیلی تصویری را از بسته‌بندی موتو جی ارسال کرده که تقریبا همه‌ی اطلاعات پیشین فاش شده در مورد این گوشی هوشمند را تصدیق می‌کند. این گوشی هوشمند از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، صفحه‌ی نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و درگاه برای قرارگرفتن دو سیم کارت بهره می‌برد.

البته پیش‌تر اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان از متفاوت بودن مشخصات فنی نسخه‌های مختلف موتو جی داشت. برای مثال احتمالا نسخه‌ی دیگری از این گوشی از نظر حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی دارای ظرفیت بیشتری باشد.

MotoG2015Int
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات