زوم‌اپ: اپلیکیشن بی نظیر VivaVideo Video Editor برای ویرایش فایل های ویدئویی

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
VivaVideo Video Editor اپلیکیشنی حرفه‌ای برای ویرایش فایل‌های ویدئویی در گوشی‌های موبایل است که با وجود ابزارهای کامل و متنوع در آن، یکی از بی نقص‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو را به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در عصری که به لطف قوی شدن دوربین‌های موبایل، کیفیت فیلم برداری با این ابزارها به حد بسیار بالایی رسیده است، طبیعتا وجود یک ابزار جانبی برای مدیریت این فایل‌ها نیز ضروری خواهد بود. برای این امر نیز تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی تولید و منتشر شده‌اند که امروز در زومیت به معرفی یکی از بهترین انتخاب‌های موجود، یعنی VivaVideo خواهیم پرداخت. این اپلیکیشن به قدری کامل و حرفه‌ای ساخته شده است که با نصب آن، می‌توانید از تمام ویرایشگرهای دیگر بی نیاز شوید و با استفاده از انبوه امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، به ویرایش فایل‌های ویدئویی خود بپردازید. در ادامه به معرفی جزئی برخی از ویژگی‌های مهم VivaVideo خواهیم پرداخت.

vivavid12

ساخت فایل ویدویی (اسلاید) از عکس‌ها:به لطف این بخش از اپلیکیشن VivaVideo می‌توانید با انتخاب تعداد دلخواهی عکس، یک اسلاید زیبا با قابلیت شخصی سازی بسیار بالا تهیه کنید و آن را با فرمت‌های ویدئویی دلخواه نیز در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید. به احتمال زیاد نمونه‌ی این ویدئوها را در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام مشاهده کرده‌اید.

ساخت Collage این بار از ویدئوها:کمتر کاربری وجود دارد که با عکس‌های Collage آشنا نباشد. شیوه ای نسبتا جدید که با ادغام چند عکس در یک عکس واحد، می‌تواند زیبایی خاصی به تصاویر شما ببخشد. اما آیا تا به‌حال به ویدئوهای Collage هم فکر کرده‌اید؟ VivaVideo به شما این امکان را می‌دهد تا چند ویدئوی مختلف را به صورت کوچک شده، در یک پنجره و به طور همزمان پخش کنید و از نتیجه‌ی قابل مشاهده نیز فایل خروجی تهیه کنید. مطمئنا در روزهایی که تصاویر Collage همچنان از محبوبیت بالایی در شبکه‌های اجتماعی برخوردارند، انتشار ویدئو‌های Collage نیز می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

ویرایش ویدئوها و افکت گذاری:این بخش که شاید بتوان آن را اصلی ترین بخش VivaVideo دانست مربوط به انجام امور ویرایشی روی ویدئوها است که این امور شامل موارد بسیاری همچون برش زدن ویدئوها، اعمال افکت‌های مختلف روی فیلم‌ها، اضافه کردن قاب و شکلک‌های مختلف به ویدئو و.. است که به می‌تواند با تکیه بر تنوع بالای خود در ابزارک‌های ارائه شده، به اپلیکیشنی یکه تاز در این زمینه تبدیل شود.

این برنامه در دو نسخه‌ی رایگان و پولی منتشر شده است که در نسخه‌ی رایگان، لوگوی اپلیکیشن روی ویدئوها ثبت می‌شود و همچنین محدودیت زمانی برای ویدئوهای ورودی وجود دارد که مانع از اجرا کردن ویدئوهای طولانی مدت و ویرایش آن‌ها می‌شود. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات