تماشا کنید: پرینتر تعبیه شده در باکت مرغ سوخاری KFC

یک‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
صاحبان رستوران‌ها و فست‌فودهای زنجیره‌ای سرشناس دنیا، همواره دنبال ایده‌های برتر برای جذب مشتری هستند. اخیرا KFC نیز به مناسب سالگرد ۶۰ سالگی خود در کانادا، پرینتر کوچکی را در باکت‌های مرغ به کار برده و به مشتریان ارائه می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا با برخی فست فودهای KFC همچون برگرهایی مانند دابل داون و زینگر تاور آشنا هستید؛ این رستوران/فست فود که در بسیاری از شهرهای سرشناس دنیا شعبه دارد، این برگرها و دیگر فست فودهای خود را به روش خاص خود برای مشتریان ارائه می‌دهد. امروز شعبه‌ی KFC در کانادا ۶۰ ساله می‌شود که این رستوران به مناسب سالگرد شصت سالگی خود در این کشور، تکنولوژی خاصی را در باکت خود استفاده کرده و به مشتریان ارائه می‌دهد. 

kfc printer

در حقیقت KFC در باکت مرغ سوخاری خود پرینتر کوچکی را تعبیه کرده است؛ این باکت مخصوص که Memories Bucket نام دارد، با اتصال به گوشی‌ هوشمند می‌تواند تصاویر دلخواه مشتری را چاپ کند. KFC هنوز اعلام نکرده که این باکت در تمامی شعبه‌ها ارائه می‌شود یا خیر، اما به احتمال زیاد به مناسب سالگرد ۶۰ سالگی KFC در کانادا، در بسیاری از شعبه‌های موجود در این کشور به مشتریان عرضه خواهد شد. پیش از این پیزا هات نیز تکنولوژی خاصی را در جعبه‌های پیتزای خود بکار برده بود که مشتریان با خرید پیتزا در این جعبه‌ها، می‌توانستند این جعبه‌های خاص را به عنوان پروژکتور فیلم دیجیتالی استفاده کنند. 

در ویدئوی زیر می‌توانید آگهی مربوط به باکت مرغ سوخاری KFC به همراه پرینتر را مشاهده کنید: 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات