کابل شارژر آیفون که 128 گیگابایت حافظه جانبی به آیفون اضافه می‌کند

یک‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
تا به حال هیچ کدام از گوشی‌های شرکت اپل دارای پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی به منظور افزایش فضای دستگاه نبوده؛ از این‌رو همواره ابزارهای جانبی بسیاری برای آن‌ها تولید می‌شود. اخیرا نوعی کابل برای گوشی‌های اپل توسعه داده شده که دارای حافظه‌ای برای ذخیره اطلاعات است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل همواره سیاست متفاوتی برای گوشی‌های آیفون خود در نظر می‌گیرد و طبق این سیاست گوشی‌های هوشمند خود را روانه‌ی بازار می‌کند. گوشی‌های آیفون دارای فضای داخلی مشخصی هستند؛ به عنوان مثال آخرین نسل از این محصولات در سه نوع ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت تولید شده‌اند که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی برای‌ آن‌ها فراهم نشده است. اگر شما نیز جزء کاربرانی هستید که فایل‌های حجیم یا تعداد بسیاری از فایل‌های خود را در گوشی آیفون خود نگه می‌دارید، احتمالا کابل شارژر مورد بحث ما راه‌کاری جدید برایتان خواهد بود. 

MemoryCable stores up to 128GB of content fro your iPhone 2
MemoryCable stores up to 128GB of content fro your iPhone

همان طور که گفته شد، در آخرین نسل از گوشی‌های آیفون نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز تولید شده که جواب‌گوی نیاز مشتریان اپل است؛ در واقع هر دو گوشی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس دارای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی هستند. اخیرا شرکتی به نام PhotoFast نوعی کابل جدید با نام MemoriesCable طراحی و توسعه داده که دارای حافظه‌ی جانبی است و ۱۲۸ گیگابایت به فضای داخلی گوشی آیفون اضافه می‌کند. همانند شارژرهای معمولی گوشی آیفون، کابل MemoriesCable نیز می‌تواند به منظور شارژ کردن آیفون مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این می‌توان حتی برای اتصال به کامپیوتر یا دیگر دستگاه‌ها نیز از آن بهره‌مند شد.

برای استفاده از این کابل به منظور افزایش فضای داخلی دستگاه ابتدا باید اپلیکیشن شرکت PhotoFast را بر روی آیفون نصب کنید؛ پس از آن می‌توانید هر زمان که کابل را به آیفون متصل کردید از حافظه‌ی ۱۲۸ گیگا بایتی این کابل بهره‌مند شوید. همانند دیگر حافظه‌ها، در این حافظه نیز می‌توان تصاویر، ویدیوها و دیگر محتواها را ذخیره کرد. همچنین برای امنیت بیشتر اطلاعات در حافظه‌ی کابل، از تاچ آی‌دی استفاده می‌شود که اگر کسی به غیر از صاحب کابل،‌آن را به گوشی آیفون خود متصل کند، حافظه‌‌ی کابل غیر قابل دسترس خواهد بود. 

این کابل هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما احتمال می‌رود نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی نیز در کنار نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار شود. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت این کابل در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات