تصاویر می 5 شیائومی با صفحه‌ی نمایش بدون حاشیه فاش شد

یک‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در سال جاری میلادی دو گوشی هوشمند پرچمدار با نام‌های می نوت و می نوت پرو معرفی کرده است، حال آنکه این کمپانی در آینده‌ی نزدیک نسل جدید پرچمدارش را با نام می 5 معرفی خواهد کرد که اطلاعاتی از آن منتشر شده است.
تبلیغات

شیائومی پس از می نوت و می نوت پرو پرچمدار دیگری را روانه‌ی بازار خواهد کرد. این پرچمدار می 5 نام دارد. همچنین اطلاعاتی نیز منتشر شده که گویای عرضه‌ی پرچمدار دیگری با نام می 5 پلاس است. شماری از شایعات حکایت از این دارند که می 5 در ماه آگوست معرفی خواهد شد در حالی که گمانه‌های دیگری عرضه‌ی این گوشی هوشمند را تا ماه نوامبر به تاخیر می‌اندازند. این موضوع در مورد می 5 پلاس نیز صادق است. تصاویر منتشر شده‌ی منتسب به می 5 گوشی هوشمندی را نمایش می‌دهند که بسیار شبیه به می‌ نوت است؛ اما با نگاهی به تصاویر می‌توان مشاهده کرد که این گوشی هوشمند بدون حاشیه بوده یا از حاشیه‌ی بسیاری باریکی برخوردار است که با یکدست کردن حاشیه با رنگ مشکی صفحه‌ی نمایش، به نظر بدون حاشیه می‌رسد. به هر حال این گوشی هوشمند بسیار زیبا به نظر رسیده و همچون اغلب گوشی‌های هوشمند شیائومی از وجود سه کلید خازنی بهره می‌برد.

XiaomiMi5 Int

بلندگوهای می 5 در زیر گوشی قرار گرفته‌اند و براساس اطلاعات ارائه شده مشخصات فنی آن شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، صفحه‌ی نمایش ۵ تا ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD بوده و انتظار می‌رود یک سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار گیرد. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند از وجود بدنه‌ی فلزی بهره خواهد برد یا خیر. باید تا زمان معرفی این گوشی هوشمند صبر کنیم تا از جزئیات این گوشی مطلع شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات