گلکسی اس 6 اج پلاس با اکسینوس 7420 و حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی همراه خواهد شد

یک‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
آخرین اخبار در مورد گلکسی اس 6 اج پلاس برخواسته از کشور ویتنام است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این گوشی از تراشه‌ی اکسینوس 7420 در کار حافظه‌ی رم با ظرفیت ۴ گیگابایت بهره خواهد برد.
تبلیغات

براساس شایعات جدید منتشر شده که منشا آن کشور ویتنام است، گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ نیز با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی همراه خواهد شد. این میزان حافظه‌ی رم دقیقا شبیه به گلکسی نوت ۵ خواهد بود، از این‌رو دو فبلت جدید سامسونگ را باید اولین محصولات این کمپانی خواند که با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی همراه می‌شوند.

از جمله‌ی سایر اطلاعات ارائه شده که شنیده‌های پیشین در مورد گلکسی اس 6 اج پلاس را نقض می‌کند، استفاده از تراشه‌ی اکسینوس 7420 سامسونگ است. پیش‌تر اغلب اخبار منتشر شده در مورد این تلفن هوشمند نشان از این داشت که اس 6 اج پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ بهره خواهد برد. در صورت استفاده از اکسینوس ۷۴۲۰، این گوشی هوشمند مشابه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج خواهد بود، با این تفاوت که احتمالا فرکانس هسته‌های پردازنده‌ی آن به بیش از ۲.۱ گیگاهرتز نمونه‌ی اولیه افزایش می‌یابد. همچنین باید به گمانه‌ها در خصوص بهره‌گیری از باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز اشاره کرد.

صحت هیچ یک از شایعات و گمانه‌های مطرح شده در خصوص گلکسی اس 6 اج پلاس قابل تایید نیست و از این‌رو همچنان باید در انتظار معرفی رسمی این گوشی هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات