بنچمارک گلکسی نوت 5 نشان از بکارگیری اکسینوس 7420 در این فبلت دارد

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
آخرین اطلاعات منتشر شده از گلکسی نوت ۵ متعلق به نسخه‌‌ای از گلکسی نوت ۵ متعلق به ورایزون است که نتایج بنچمارک گیک بنچ آن منتشر شده است.
تبلیغات

آخرین اخبار منتشر شده حول گلکسی نوت ۵ سامسونگ به نتایج بنچمارک این گوشی هوشمند متعلق است. براساس اطلاعات ارائه شده، فبلت جدید سامسونگ متعلق به اپراتور مخابراتی ورایزون بوده و نام آن SM-N920V است. ظاهرا تراشه‌ی مورد استفاده در نوت ۵، اکسینوس 7420 با هشت هسته‌ی پردازشی ۶۴ بیتی است.

همچنین ظاهرا گوشی سامسونگ Galaxy Note 5 به چهار گیگابایت حافظه‌ی رم نیز اشاره کرد. سیستم عامل مورد استفاده روی این گوشی هوشمند اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی است. گلکسی نوت ۵ موفق شده تا امتیاز ۱٫۴۱۸ را در حالت تک هسته‌ای و ۴٫۳۹۹ را در حالت چند هسته‌ای به دست بیاورد.

Note5Int

همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، پس از انتشار اخباری در خصوص معرفی گلکسی نوت ۵ پیش از پایان ماه آگوست، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۳ آگوست معرفی شود. صبح امروز نیز تصاویری منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شد که نشان از تغییرات محدود در مقایسه با نسخه‌ی پیش بود، البته طبیعتا نسل جدید به طراحی جدید سامسونگ که ترکیبی از شیشه و فلز است، مزین خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات