تصاویر منتسب به گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 فاش شد

جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس بالاخره طبق عادت همیشگی تصاویری منتسب به این گوشی‌های هوشمند منتشر شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در هفته‌های آینده باید شاهد معرفی دو گوشی هوشمند جدید از سوی سامسونگ باشیم، حال آنکه تصاویری منتسب به این دو گوشی‌هوشمند منتشر شده که تصاویر واضح و گویایی از هر دو محصول جدید سامسونگ را در اختیارمان قرار می دهد. گلکسی اس ۶ اج پلاس رنگ طلایی داشته و گلکسی نوت ۵ نیز با رنگ سفید در تصاویر خودنمایی می‌کند.

GalaxyS6EdgePlus

گلکسی اس ۶ اج پلاس ظاهری شبیه به برادر کوچک‌تر خود دارد که در ماه مارس میلادی یا همان اسفند ماه معرفی شد. گلکسی اس ۶ اج پلاس در برخی جزئیات نظیر انحنا در گوشه‌های تصویر کمی تغییر را به خود دیده است. یکی از نکات جالب در مورد گلکسی اس ۶ اج پلاس نسخه‌ی سیستم‌عاملی است که روی این گوشی‌هوشمند نصب شده است. این محصول مجهز به اندورید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی ست.

GalaxyNote5

تصاویر منتسب به گلکسی نوت ۵ نیز تقریبا شبیه‌ به رندرهایی است که از این محصول منتشر شده بود. محل قرارگیری سنسورها در سمت چپ تصویر و همچنین حاشیه‌ی باریک گوشی‌هوشمند همگی در تصاویر رندر منتشر شده وجود داشت.

نکته جالب این است که تصویر فاش شده از هر دو محصول توسط آیفون 6 اپل گرفته شده است. باید دید که سامسونگ در ۲۲ مرداد ماه، چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات