زوم‌اپ: جدول تناوبی عناصر به همراه جزئیات دقیق هر عنصر با Periodic Table

جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
Periodic Table یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط JQ Soft است که جدول تناوبی عناصر را با اطلاعاتی فوق‌العاده کامل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به کمک اپلیکیشن Periodic Table به جدول تناوبی عناصر دسترسی خواهید داشت که به صورت کاملا گرافیکی و در محیطی چشم نواز، تمامی عناصر را با حفظ جایگاه مخصوص در جدول به شما نمایش می‌دهد. نکته‌ی بسیار تحسین برانگیزی که در این برنامه گنجانده شده است، تنظیم پروفایلی اختصاصی برای هر عنصر است که در آن دقیق ترین اطلاعات درباره‌ی عنصر مذکور نوشته شده است و می‌تواند برای افزایش اطلاعات دانشجویان و دانش آموزان بسیار کارامد باشد. معمولا بسیاری از دانش‌اموزان و دانشجویان به خاطر سپاری عناصر جدول تناوبی مندلیف و جایگاه و ترتیب قرار گیری آن‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید می‌توانید با نصب Periodic Table در گوشی خود، این جدول تناوبی را همیشه و همه جا در دسترس خود داشته باشید تا در مواقع لزوم به آن رجوع کنید.

Periodic Table2

Periodic Table به طور رایگان برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که شامل شدن تمام 118 عنصر، دارا بودن عدد اتمی، عدد جرمی، خواص هسته‌ای و واکنش‌های هر عنصر، طراحی نمودار پوسته الکترونی برای هر عنصر و جستجوی عناصر بر اساس نام آن‌ها از ویژگی‌های بی‌نظیر آن هستند. ضمن اینکه در نسخه‌ی پولی برنامه نیز می‌توانید به امکاناتی همچون انیمیشن‌های مفهومی و بزرگنمایی تصاویر موجود تا 4 برابر نیز دسترسی داشته باشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات