زوم‌اپ: شخصی سازی و تغییر ریشه ای محیط کاربری اندروید با اپلیکیشن Themer

پنج‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Themer اپلیکیشنی عالی برای گوشی‌های اندروید است که امکانات بی‌انتهایی در زمینه‌ی شخصی‌سازی محیط کاربری گوشی در اختیار کاربران می‌گذارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به اعتقاد بسیاری  Themer بهترین و بزرگترین ابزار شخصی سازی در تاریخ پلتفرم اندروید تا به امروز بوده است به طوری که اگر برای اولین بار قصد استفاده از آن را داشته باشید، به طور حتم از کارکرد و توانایی‌های آن شگفت زده خواهید شد. Themer فراتر از یک لانچر یا پوسته برای آیکون‌ها است و تغییراتی که می‌تواند در محیط کاربری گوشی (صفحه اصلی و لیست برنامه ها) اعمال کند به حد بسیار زیادی با استایل همیشگی اندروید متفاوت خواهد بود. تاکنون تعریفی که از رابط کاربری اندروید در ذهن کاربران به ثبت رسیده است، یک صفحه‌ی اصلی برای عکس پس زمینه به همراه یک گزینه‌ی لمسی منو در پایین صفحه که لیستی از اپلیکیشن‌ها را به حالت Grid به نمایش می‌گذارد. اما به کمک Themer و توسط پوسته‌های پیش فرض و آماده ای که درون آن قرار دارند و باید به صورت جداگانه دانلود شوند، می‌توانید این محیط یک نواخت را به طرز بسیار متفاوتی تغییر دهید. در تصویر زیر نمونه‌هایی از قالب‌های گرافیکی موجود در Themer را مشاهده می‌کنید که محیط اصلی اندروید را به طور کل تغییر داده اند.

Themer2

همانطور که تاکید شد، Themer تنها با بخش اصلی اندروید یعنی صفحه‌ی اصلی و برنامه‌ها مرتبط است و تغییری در منوی تنظیمات، نوتیفیکیشن بار و... اعمال نمی کند و به نوعی می‌توان آن را یک لانچر بسیار پیشرفته دانست که قادر است تغییرات بیشتری نسبت به لانچر‌های معمولی به انجام برساند. البته با وجود تمام ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن، عدم اجرای روان آن روی گوشی‌هایی با پردازنده‌های ضعیف یکی از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید و برای آنکه بتوانید از محیط روان این برنامه استفاده کنید گوشی شما باید حداقل از رم یک گیگابایت برخوردار باشد. اگر به دانلود و امتحان این اپلیکیشن که به صورت رایگان منتشر شده است علاقه مند شده اید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود آن بپردازید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات