فاش شدن عکس‌ها و مشخصات وان پلاس 2 در وبسایت آژانس استاندارد چین، TENAA

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌هوشمند وان پلاس 2 گواهی‌های لازم را از آژانس استاندارد چین TENAA دریافت کرده است. این به معنای فاش شدن عکس‌ها و مشخصات این گوشی است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به مرور آن‌ها بپردازیم.
تبلیغات

عکس‌هایی با رزولوشن پایین از وان پلاس 2 در وبسایت آژانس TENAA قرار گرفته‌اند که نشان از وجود حسگر اثر انگشت بیضی گون در زیر صفحه‌نمایش دارند. به علاوه به نظر می‌رسد دوربین پشتی گوشی از فوکوس خودکار لیزری بهره برده و در قاب کناری گوشی شاهد دکمه‌ی مختص بی‌صدا کردن گوشی، مانند آیفون‌ها باشیم.

مشخصات ثبت شده در این سایت نشان می‌دهد که وان پلاس 2 از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه‌ی پردازشی این گوشی بر عهده‌ی پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ خواهد بود. به علاوه این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری وان پلاس ۲ نیز ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

oneplus 2 041

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به استفاده از پورت یو‌اس‌بی نوع سی و بهره گیری از فلز در ساخت بدنه اشاره کرد. به نظر می‌رسد همه چیز برای معرفی رسمی این گوشی در روز ۵ مرداد ماه آماده است و باید تا آن روز برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی جدید وان پلاس منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات