الماسی برای همیشه؛ سامانه مارکتینگ دیاموند

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها یکی از مسائل مهم و شاید بی اغراق مهم‌ترین چالش کسب و کارها، سازمان ها واستارت آپ ها، اداره‌ی فرآیندهای مارکتینگ و طبیعتا مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنهاست.یکی از نیازهایی که در این حوزه احساس می شود، یکپارچه‌سازی خدمات حوزه مارکتینگ است که تأثیر به سزایی در شیوه مدیریت کمپین ها و رصد آنها دارد.دیاموند یک سامانه تحت وب است که قصد دارد همه امکانات مورد نیاز در حوزه مارکتینگ را در کنار هم و به صورت تجمیع شده ارائه دهد.
تبلیغات

همه نیازهای کسب و کار من در یک سامانه

تبلیغات گوگلی، کلیکی، ایمیلی، ارسال پیام انبوه در وایبر و تلگرام، پیامک تعاملی، رپورتاژ آگهی، کوتاه کننده لینک بومی و در نهایت امکان تحلیل ترافیک سایت، همه امکاناتی هستند که به صورت یک پارچه و با یک شارژ واحد در اختیار کاربران سامانه کسب و کار دیاموند قرار گرفته است تا امکان مدیریت همه کمپین تبلیغاتی در مدیاهای مختلف را به صورت یک جا به ارمغان بیاورد.

یکپارچگی و تجمیع این امکانات، ضمن پاسخ به اکثر نیازهای بازاریابی برون‌گرا و صرفه جویی در زمان و هزینه، این امکان را فرآهم آورده که تیم مشاوره مارکتینگ دیاموند با تمرکز و علم به کمپین‌های مارکتینگ بصورت تخصصی در خدمت کاربران این سامانه به آدرس http://dnd.ir باشد.

marketing.jpg3

سرویس‌های ما

مشاوره

مهمترین ارزشی که کسب‌وکارها نیاز به آن دارند دریافت مشاوره مناسب با کسب وکارشان است. خیلی از مواقع شاهد این هستیم که صاحبان کسب وکار از روش‌های مناسب و حتی روش‌های موجودی که برای کسب وکارشان مناسب است، اطلاع ندارند. برای رفع این مشکل سامانه دیاموند در کنار سرویس‌های تبلیغاتی که ارائه می‌دهد، خدمات مشاوره‌ای را هم برای رسیدن کسب وکارها به مناسب ترین کانال تبلیغاتی عرضه می کند و هدف از این کار صرف بودجه‌ی تبلیغات بصورت هوشمندانه است.

تبلیغات آنلاین

دیاموند تمام سرویس‌های مورد نیاز برای کسب وکارها را در یک سامانه تجمیع کرده است. این تجمیع باعث می شود که مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی راحت‌تر شود و صاحبان کسب و کار، مسئولین بازاریابی و ... بتوانند در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنند تا دیگر نیاز نباشد برای اجرای کمپین‌های مختلف به سراغ شرکت های مختلف بروند.

ارسال پیام انبوه

ارسال پیام از طریق بسترهای پیامک،  وایبر و تلگرام روش‌های تبلیغاتی هستند که برای بسیاری از کسب و کارها مناسبند و بازخورد خوبی از این بسترها برای جذب مشتری گرفته‌اند. در دیاموند شما می توانید به راحتی اقدام به ارسال پیام در وایبر و تلگرام با هزینه‌ای مناسب کنید.

تحلیلگر سایت(Site Analytics)

شاید این سؤال پیش آید که وقتی ابزارهای خارجی برای این کار وجود دارند، چرا باید همچنین سرویسی بصورت بومی ایجاد شود؟ شاید سرویس های خوب و خارجی برای این کار وجود داشته باشد، ولی متاسفانه دسترسی به آن ها برای ایرانیان بسته شده است و همچنین این ابزارها بسیار بزرگ و پیچیده هستند و بسیاری از کسب وکار به چنین ابزاری در این سطح نیاز ندارند و وقتی این ابزارها را می بینند، بخاطر پیچیده بودن و داشتن امکانات بیش از حد آن‌ها، یا از این ابزارها استفاده نمی کنند و یا به استفاده از این ابزارها در حد یک شمارنده بازدیدهای سایت بسنده می کنند؛ در حالی که این ابزار برای شمارش بازدید سایت شما طراحی نشده‌اند و امکانات آنها برای تحلیل مخاطبین سایت شما است.

در دیاموند سعی شده است که سرویسی مناسب و کارآمد برای کسب و کارهای داخلی،  با رابط کاربری ساده ارائه شود تا در کنار کمپین های خود بتوانند آن ها را هوشمند رصد کنند.

جهت ثبت نام رایگان و استفاده از خدمات مارکتینگ سامانه‌ی دیاموند می‌توانید به آدرس http://dnd.ir مراجعه فرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات