شرکت زد‌تی‌ای نسخه‌‌ی چینی گوشی هوشمند Axon Lux را معرفی کرد

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
همان طور که اطلاع دارید شرکت زد‌تی‌ای به تازگی اولین گوشی هوشمند با قابلیت فورس تاچ که Axon Mini نام دارد و همچنین ساعت هوشمند Axon Watch را معرفی کرده است. حال این کمپانی پس از این دو محصول نسخه‌ی مختص کشور چین گوشی هوشمند بالا رده‌ی Axon Lux را معرفی کرد.
تبلیغات

شرکت زد‌تی‌ای به تازگی گوشی هوشمند Axon را معرفی کرده که به گفته‌ی این کمپانی تنها برای فروش در کشور آمریکا طراحی شده است. اما حالا این شرکت اعلام کرده که این گوشی‌هوشمند مختص آمریکا نبوده و در کشورهای کانادا و چین نیز عرضه خواهد شد. 

این شرکت چینی در طول مراسم معرفی گوشی Axon در چین، به ویژگی‌ها و نسخه‌ی مخصوص این گوشی که تنها در کشور چین ارائه خواهد شد اشاره کرد. این نسخه دارای قابلیت‌هایی همانند حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قسمت پشت گوشی و جنس بدنه‌ی چرمی در قسمت‌هایی بالایی و پایین گوشی است. البته پیش از این نیز شاهد گوشی‌هایی با ظاهری مشابه این گوشی مانند آخرین گوشی سری نت سامسونگ بودیم. 

نسخه‌ی چینی گوشی Axon از نظر مشخصات فنی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳ گیگا بایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p است. البته نسخه‌ی دیگر این گوشی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی به همراه رزولوشن Quad HD عرضه خواهد شد. 

گوشی Axon Lux اولین گوشی هوشمند جهان است که رمز را توسط سه متود مختلف احراز هویت بازگشایی می‌کند. از این‌رو این گوشی هوشمند علاوه بر حسگر اثر انگشت موجود در پشت گوشی، توسط صدا و چشم نیز آنلاک می‌شود. Axon Lux پس از گوشی Grand S3 دومین گوشی هوشمند زد‌تی‌ئی است که به اسکنر چشم مجهز شده است.

نسخه‌ی معمولی گوشی Axon در کشور چین با قیمت ۴۳۵ دلار عرضه می‌شود که مسلماً نسخه‌ی Axon Lux با قیمت بیشتر و در حدود ۶۲۵ دلار عرضه خواهد شد. هر دوی این گوشی‌های هوشمند دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، سیستم‌عامل آبنبات چوبی اندروید، دوربین دوگانه‌ی ۱۳ و ۲ مگا پیکسلی به همراه دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی هستند. 

در زیر تصاویری از گوشی هوشمند Axon Lux را مشاهده می‌کنید:

ZTE Axon Lux 1
ZTE Axon Lux 2
ZTE Axon Lux 3
ZTE Axon Lux 4
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات