تماشا کنید: اولین ویدیوی تبلیغاتی ویندوز 10 با محوریت کودکان

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
تنها یک هفته مانده به رونمایی رسمی از ویندوز ۱۰، مایکروسافت تمام عزم خود را جزم کرده تا با ارائه‌ی آگهی‌های تبلیغاتی مختلف برای محصول بی‌نظیر خود، خاطرات خوشی را رقم بزند. این کمپانی در اولین ویدیوی تبلیغاتی ویندوز ۱۰ از کودکان به عنوان نقش اصلی بهره گرفته است. برای تماشای این آگهی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ردموندی‌ها اولین ویدیوی تبلیغاتی ویندوز ۱۰ را منتشر کرده‌اند. کمپانی مایکروسافت با فراهم کردن این آگهی در نظر دارد تا پیام دوستی انسان‌ها و تکنولوژی را ارائه کند. این کمپانی عقیده دارد کودکان با تکنولوژی‌ها و محصولی مانند ویندوز ۱۰ می‌توانند ذهن خود را پرورش داده و رشد کنند. 

ممکن است برخی افراد این آگهی را تنها در حد تبلیغات دانسته و استفاده از چنین تکنولوژی‌هایی را برای کودکان خود مناسب ندانند، یا حتی افرادی نیز این ایده را تنها با اهداف سودجویانه در نظر می‌گیرند؛ اما به هر حال مایکروسافت با منتشر کردن این آگهی و استفاده از نقش کودکان، قصد ارائه‌ی پیامی را دارد.

به عقیده‌ی مایکروسافت ویندوز ۱۰ برخلاف نسخه‌ی قبلی ویندوز، یک محصول انسان دوستانه است؛ بر اساس گفته‌های این کمپانی، به جای ساعت‌ها کار کردن با ویژگی‌های مختلف این محصول به منظور یادگیری آن‌ها، قابلیتی مانند Hello به کاربران در این زمینه کمک خواهد کرد. این قابلیت می‌تواند برای کاربران ایمن بودن پسوردها را تضمین کند؛ همچنین می‌تواند در خصوص کارکرد مرورگر اِج و دستیار صوتی کورتانا نیز کمک بسیاری را ارائه دهد. ساتیا نادلا در آخرین مصاحبه‌ی خود نیز به تحول این تکنولوژی و تمرکز آن بر روی فناوری‌های هوشمند ویندوزفون تاکید کرده بود. 

مایکروسافت در این آگهی به نقش ویندوز ۱۰ در رشد کودکان اشاره بسیاری کرده است. ویندوز ۱۰ به طور رسمی در ۲۹ جولای (۷ مرداد) عرضه می‌شود و برای معرفی این محصول نیز مراسمی با شکوهی در نظر گرفته شده است. احتمالا کاربران چند هفته پس از رونمایی رسمی قادر به دریافت این محصول باشند؛ البته لپ‌تاپ‌هایی مانند اچ‌پی نیز به صورت پیش فرض به همراه این سیستم‌عامل ارائه خواهند شد. 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات