تماشا کنید: تبلت مقاوم Dell به نام Latitude 12

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
امروزه تبلت‌های مختلفی برای استفاده‌ی تمامی سنین تولید شده که هر روزه به تنوع آن‌ها افزوده می‌شود. اخیرا شرکت دل تبلت بسیار مقاومی با نام Latitude 12 معرفی کرده که برای استفاده در محیط‌هایی با شرایط سخت طراحی شده است.
تبلیغات

اگر در محیطی با شرایط سخت کار می‌کنید یا آخر هفته‌ به کوه می‌روید، معمولا استفاده از دستگاه‌هایی هوشمندی مانند تبلت نیاز به دقت فراوانی خواهد داشت. به تازگی کمپانی دل تبلت بسیار مقاومی را تولید کرده که برای استفاده در محیط‌هایی مانند معدن طراحی شده است. این تبلت که Latitude 12 نام دارد، طبق ادعای این کمپانی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می‌توان در تمامی محیط‌هایی با شرایط بسیار سخت آن را مورد استفاده قرار داد.

تبلت Latitude 12 دارای عملکرد و کارایی بسیار بالایی بوده و در برابر گرد و غبار، شن، قطرات آب و حتی حرارت مابین ۲۰- و ۱۴۵ درجه فارنهایت مقاوم است. بر اساس ادعای دل، این تبلت را می‌توان در محیط‌هایی مانند معدن که احتمال انفجار نیز وجود دارد استفاده کرد. از این‌رو این شرکت تبلت جدید خود را برای ارگان‌هایی مانند ارتش، اورژانس، کارهای صنعتی و گشت و گذار در محیط‌های خطرناک مناسب می‌داند. 

dell latitude rugged 2015 07 21 01

این تبلت از مشخصات فنی نظیر صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ با قابلیت پشتیبانی از ویژگی‌های چند لمسی، پردازنده‌ی نسل پنج اینتل، سیستم‌عامل ویندوز 8.1 و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگا‌بایت برخوردار است. به گفته‌ی دل، صفحه‌نمایش این تبلت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که حتی در محیط‌های پرنور روشنایی مناسبی دارد و همچنین می‌توان با دستکش نیز با صفحه‌نمایش آن تعامل داشت. طول عمر باتری این دستگاه ۱۲ ساعت است. 

علاوه بر این لوازم جانبی مانند داک قابل استفاده روی میز و یک کاور دارای کیبورد کامل در نظر گرفته شده است. شرکت دل زمان عرضه‌ی تبلت Latitude 12 Rugged را اواخر ماه جولای (حوالی یک هفته‌ی دیگر) با قیمتی بین ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در نظر گرفته است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات