تصاویر جدید، نسخه‌ی طلایی گلکسی اس 6 اج پلاس را تایید می‌کنند

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که این روزها بازار شایعات، گمانه‌زنی‌ و افشاگری‌ها پیرامون گلکسی اس 6 پلاس و گلکسی نوت 5 سامسونگ زیاد است، امروز وب‌سایت آلمانی All About Samsung تصاویری از نمونه‌ی اولیه گلکسی اس 6 اج پلاس را منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در خبرهای اخیر اشاره شده که سامسونگ قصد دارد برای رقابت مستقیم با آیفون‌های جدید اپل، با سنت‌شکنی معرفی پرچمداران خود در ماه سپتامبر و طی رویداد IFA برلین، زودتر از موعد مرسوم، گلکسی نوت 5 را معرفی کند. البته به نظر می‌رسد این موضوع درباره‌ی گلکسی اس 6 پلاس و گلکسی اس 6 اج پلاس نیز صادق باشد.

در حالی که در شایعات قبلی تاریخ عرضه گلکسی اس 6 اج پلاس 12 آگوست اعلام شده بود، گفته می‌شود این گوشی از ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) وارد فروشگاه‌های خرده‌فروشی خواهد شد.

13639 8600 Gold Samsung Gal

تصاویر دیگری از وب‌سایت PocketNow منتشر شده که عرضه نسخه‌ی طلایی گلکسی اس 6 اج پلاس را تایید می‌کند و همچنین یک بار دیگر تاکید می‌کند که پرچمداران جدید سامسونگ به جای پردازنده‌ی اسنپدراگون از تراشه‌ی اکسینوس 7420 سامسونگ بهره خواهند برد.

نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی اس 6 اج پلاس به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز می‌شود و احتمال دارد میزان حافظه رم در گلکسی نوت 5 به ۵ گیگابایت برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات