انتخاب شماره دلخواه رایتل با سرشماره ۰۹۲۰ ممکن شد

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
مشتریان رایتل می‌توانند با استفاده از طرح انتخاب شماره رایتل نسبت به خرید شماره دلخواه خود اقدام کنند. در ادامه با جزئیات این طرح جدید آشنا خواهید شد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی رایتل، علاقه مندان می‌توانند با استفاده از طرح انتخاب شماره، نسبت به خرید شماره دلخواه سیم‌کارت دایمی رایتل با سرشماره ۰۹۲۰ اقدام کنند.

در روش خرید با شماره انتخابی، فرد شماره‌ی مورد نظر خود را وارد کرده و در صورت موجود بودن شماره مورد نظر، وارد فرآیند ثبت‌نام و خرید می‌شود و همچنین در صورت عدم موجود بودن آن، تعدادی شماره، مشابه شماره انتخابی به وی پیشنهاد داده خواهد شد.

قیمت سیم‌کارت دایمی با شماره انتخابی، ۱۲۰ هزارتومان است که درواقع هیچ افزایشی نسبت به قیمت مصوب آن ندارد و برای این سیم‌کارت انتخابی یک بسته مصرفی یک ماهه به صورت هدیه ارایه خواهد شد.

همچنین در شیوه خرید سیم‌کارت دایمی با شماره تصادفی که در واقع همان روشی است که تا کنون افراد می‌توانستند به ثبت نام و خرید این نوع از سیم‌کارت بپردازند، در بازه زمانی ارایه این طرح، ثبت‌نام و خرید، مشمولِ 50 درصد تخفیف خواهدشد و به مشترک یک بسته مصرفی یک ماهه نیز به همراه سیم‌کارت خریداری شده به عنوان هدیه ارایه خواهد شد.

گفتنی است سرویس‌های موجود در بسته مصرفی به همراه سیم‌کارت، شامل ۱۰ هزار دقیقه مکالمه رایتلی، ۱۰ هزار پیامک رایتلی و ۱ گیگابایت اینترنت عادی قابل استفاده در بازه زمانی ۳۰ روز است.

براساس این گزارش انتخاب شماره دلخواه تنها از طریق وب‌سایت رسمی رایتل و با قیمت مصوب ۱۲۰ هزار تومان صورت می-گیرد. دریافت ۵۰ درصد تخفیف خرید سیم‌کارت دایمی بدون انتخاب شماره، علاوه بر وب‌سایت رایتل از طریق فروشگاه‌های اصلی رایتل نیز امکان پذیر است.

منبع رایتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات