کسب امتیاز ۶۳۷۱۹ توسط وان‌پلاس 2 در تست انتوتو

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته شاهد انتشار خبری مبنی بر کسب امتیاز ۵۱۴۶۰ توسط وان پلاس 2 در تست بنچمارک انتوتو بودیم که نگرانی‌هایی را بابت عملکرد این گوشی ایجاد کرده بود. اما به نظر می‌رسد خبر قبلی صحت نداشته و وان پلاس 2 امتیاز بالایی را در این بنچمارک کسب کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

زمانی که نسخه‌ی A2001 وان پلاس 2 امتیاز ۵۱۴۶۰ را در بنچمارک انتوتو کسب کرد، نگرانی‌هایی را در دل هواداران این گوشی ایجاد کرده بود.این امتیاز کمی بیشتر از ۵۱۰۱۱ امتیازی بود که وان پلاس وان بدست آورده بود. بسیاری این تصور را می‌کردند که وان پلاس برای مقابله با گرم شدن بیش از حد پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰، فرکانس پردازشی هسته‌ها را پایین‌تر آورده است و سبب کسب امتیازی مشابه با وان پلاس وان که از اسنپدراگون ۸۰۱ بهره می‌برد، شده است.

oneplus 2 a2001 antutut

اما امتیاز جدید کسب شده توسط همان نسخه‌ی قبلی وان پلاس 2 یعنی A2001، سبب کاهش این نگرانی‌ها در بین خریداران احتمالی وان پلاس 2 شده است. این گوشی با کسب امتیاز ۶۳۷۱۹ در بنچمارک انتوتو، گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۱۰ مانند شیائومی می نوت پرو (۶۳۴۲۴)، اچ‌تی‌سی وان ام ۹ (۵۷۶۴۸) و ال‌جی جی فلکس ۲ (۵۶۲۶۶) را پشت سر گذاشته است.

وان پلاس 2 در روز ۵ مرداد ماه در مراسمی مخصوص با استفاده از فناوری واقعیت مجازی در ساعت ۶:۳۰ صبح معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات