آیا اندروید M با شماره نسخه 5.2 به جای 6 ارائه خواهد شد؟

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالت کلی، شماره نسخه‌ی جدید به معنای تغییرات بیشتری در بروزرسانی ارائه شده است. به عنوان مثال رفتن از شماره نسخه‌ی ۱.۵ به ۲ نوید تغییرات بیشتر و چشم‌گیرتری را نسبت به رفتن از شماره‌ی ۱.۵ به ۱.۶ می‌دهد. به نظر می‌رسد اندروید M نیز به جای شماره نسخه‌ی ۶ با شماره ۵.۲ ارائه خواهد شد.
تبلیغات

در گذشته گوگل با ارائه‌ی اندروید کیت‌کت به شماره نسخه‌ی ۴.۴ پس از اندروید آبنبات پاستیلی با شماره ۴.۳، به نوعی این مژده را به هواداران خود داده بود که اندروید ۵ تغییرات محسوسی را به خود خواهد دید.

شایعات جدید منتشر شده خبر می‌دهند که اندروید M نیز به جای استفاده از شماره نسخه‌ی ۶ با شماره نسخه‌ی ۵.۲ ارائه خواهد شد. در زیر عکسی از گوشی و ویژگی مخصوص اندروید M به نام demo mode را می‌بینید. این ویژگی اعلانیه‌ها را پاک کرده، باتری را پر نشان می‌دهد و در واقع رابط کاربری را برای عکس گرفتن از گوشی به نمایش می‌گذارد. نکته‌ی قابل توجه و مهم عکس در واقع ساعت آن است که ۵:۲۰ را نشان می‌دهد.

Screen Shot 2015 07 20 at 6.29.55 PM

شاید تغییر یافتن ساعت معنای خاصی نداشته باشد، اما در گذشته نیز مشاهده کرده‌ایم که توسعه‌دهندگان همواره با نمایش ساعتی خاص، سعی در رساندن پیامی به عموم داشته‌اند و به این دلیل تصادفی بودن ساعت در عکس کمی دور از ذهن است. باید منتظر ماند و دید که در ماه‌های آینده گوگل چه رویه‌ای را در معرفی سیستم‌عامل جدید خود در پیش خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات