زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس: جدول در تصاحب مرد مورچه‌ای فیلم Ant-Man

دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این هفته سینماها میزبان فیلم کاملا جدیدی از دنیای بزرگ ابرقهرمانان مارول هستند؛ «مرد مورچه‌ای» علاوه‌بر صدرجدول فروش، ظاهرا به مزاق منتقدان و مردم هم خوش آمده. زومجی طبق معمول، به بررسی وضعیت فیلم‌های هفته باکس‌آفیس و معرفی جدیدترین آثار سینمایی پرداخته است.
تبلیغات

درنهایت زمان حضور یکی از عجیب‌تر‌ین‌ ابرقهرمان‌های مارول که شاید هرگز انتظار دیدنش بیرون از صفحاتِ کمیک‌بوک‌ها را نداشتیم، فرا رسید. «مرد مورچه‌ای» این هفته دور‌ه‌ی اکرانش را کلید زد و با فروش ۵۸ میلیون دلار در جایگاه نخست جدول باکس‌ آفیس قرار گرفت. این افتتاحیه‌ شاید در حد و اندازه‌ی گردهمایی باشکوهِ ابرقهرمانانِ مارول در «اونجرز»‌ها، فوق‌العاده به نظر نرسد، اما با توجه به جثه‌ی کوچک قهرمان فیلم و ناشناخته بودن او نسبت به دیگر قهرمانانِ مارول، شروع خوبی محسوب می‌شود. اول اینکه کمپانی دیزنی پیش‌بینیِ افتتاحیه‌ی ۶۵ میلیون دلاری «مرد مورچه‌ای» را کرده بود. اگرچه فیلم کمی ضعیف‌تر ظاهر شده، اما «مرد مورچه‌ای» را باید دوازدهمین فیلمی از دنیای سینمایی مارول بدانیم که رده‌ی نخستِ جدول را به نام خودش زده است.

برای مطالعه‌ی کامل باکس‌آفیس این هفته، به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات