اچ تی سی فناوری جدیدی را در دوربین گوشی‌های سری Hero پیاده‌ سازی می‌کند

پنج‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
از زمانی که اچ‌تی‌سی قول معرفی یک گوشی هوشمند پرچمدار متفاوت را در ماه اکتبر داده، بسیاری از کاربران و علاقمندان به اچ‌تی‌سی امیدوارند این کمپانی تایوانی گوشی هوشمند Hero را که وعده‌ی آن را داده، معرفی کند. به نظر می‌رسد برخلاف پرچمداران سری وان که دوربین پشتی گوشی پاشنه‌ی آشیل آن‌ها به شمار می‌رفت، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند وان ام 7 را همراه با دوربین اولترا پیکسل ۴ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار کرد که با توجه به ساختار این گوشی، وان ام 7 در محیط‌های کم نور تصاویر خوبی را ثبت می‌کرد. هر چند بسیاری دوربین وان ام 7 را به باد انتقاد گرفتند، اما اچ‌تی‌سی در وان ام 8 نیز استفاده از دوربین اولترا پیکسل را در دستور کار قرار داد که همین امر باعث شد تا اچ‌تی‌سی فروش چندان خوبی را در مقایسه با سایر پرچمداران تجربه نکند. اچ‌تی‌سی سیاست خود را در مورد دوربین اچ‌تی‌سی وان ام 9  تغییر داد و سنسور اولترا پیکسل مورد استفاده در پشت گوشی به جلوی وان ام 9 انتقال یافت و در عوض در پشت گوشی  از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره برد. دوربین این گوشی هوشمند نیز با مشکلاتی همراه بود که بلافاصله اقدام به انتشار یک بروزرسانی نرم‌افزاری نمود.

براساس گزارش‌های منتشر شده که برگرفته ازمنابعی در ویتنام است، گوشی هوشمند جدید و متحول شده‌ی اچ‌تی‌سی که Aero نام دارد، دوربین پشتی با تحول بسیار بزرگی روبرو شده است. همچین باید به تغییرات در رابط کاربری این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند جدید متحول شده‌ی اچ‌تی‌سی، نقطه‌ی ضعف گوشی‌های اچ‌تی‌سی را به نقطه‌ی قوت این گوشی‌ها تبدیل خواهد کرد. به نظر می‌رسد فناوری جدید استفاده شده توسط اچ‌تی‌سی بسیار متفاوت و بهتر از فناوری اولترا پیکسل این کمپانی است. براساس اطلاعات ارائه شده گشودگی دیافراگم دوربین این گوشی f/1.9 خواهد بود که امکان ثبت تصاویر با کیفیت در محیط‌های کم نور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین امکان ثبت تصاویر با فرمت RAW نیز در این گوشی فراهم خواهد شد.

البته باید تا زمان معرفی گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی که هم اکنون با نام Aero شناخته می‌شود، منتظر بود. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات