زوم‌اپ: مدیریت کامل روی اطلاعات دقیق باتری در اپلیکیشن Ampere

پنج‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
Ampere اپلیکیشنی برای مدیریت روی باتری گوشی است که با نصب آن روی گوشی‌های اندرویدی، می‌توانید به طور کامل روی عملکرد باتری خود نظارت داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود پیشرفته تر شدن گوشی‌های موبایل در چند سال اخیر و سیر صعودی فوق العاده‌ی آن، هنوز سازندگان و همچنین کاربران با مشکلی به نام باتری دست و پنجه نرم می‌کنند که معمولا هم اکثر کاربران، از میزان ظرفیت شارژ گوشی خود راضی نیستند. به همین دلیل سازندگان و مخترعان این شرکت‌ها روزانه به دنبال ساخت باتری‌هایی مقاوم تر و با ظرفیت‌های بالاتر هستند و روزی که باتری‌های نسل بعد به گوشی‌های همراه راه پیدا کنند چندان دور از انتظار نیست. اما تا آن زمان بهترین راه برای کنترل مصرف باتری، و استفاده‌ی بهینه از آن، اپلیکیشن‌های مدیریت باتری‌ها هستند که البته شایان ذکر است که بیش از 80درصد آن ها، نه تنها تاثیری در بهینه شدن مصرف باتری گوشی نخواهند داشت، بلکه خود نیز بخشی از شارژ موجود در گوشی را مصرف می‌کنند. در این بین اما اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که با استناد به نظرات کاربران در پلی استور و دیگر سایت ها، می‌توان کمی به کارکرد صحیحشان امیدوار بود که Ampere یکی از این اپلیکیشن‌ها، برای سیستم عامل اندروید بوده که با نمایش اطلاعات دقیق در رابطه با باتری دستگاه، به شما در مدیریت آن کمک خواهد کرد.

amper1131723

Ampere اطلاعاتی فوق العاده کامل از باتری گوشی را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با کنترل مواردی همچون دمای باتری، سرعت شارژ شدن آن و... به وضعیت سلامت باتری خود پی ببرید. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران که شارژ آن‌ها زود به زود خالی می‌شود، در صورتی که این مشکل از باتری آن‌ها باشد به سرعت به آن پی برده و اقدام به تعویض باتری گوشی کنند. از دیگر اطلاعاتی که به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید می‌توان به نمایش دمای باتری، تکنولوژی به کار رفته در آن، سرعت شارژگیری و همچنین مدت زمان باقی مانده برای شارژ کامل گوشی اشاره کرد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات