کورتانا اخبار مهم را براساس موقعیت مکانی کاربر نمایش می‌دهد

یک‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
امروزه اپلیکیشن‌های متعدد با قابلیت‌های مختلفی برای انتشار اخبار وجود دارند؛ اما این موضوع باعث نشده تا مایکروسافت کورتانا را به این ویژگی تجهیز نکند. هم‌اکنون کورتانا قادر است اخبار مهم را براساس موقعیت مکانی کاربر برای وی نمایش دهد.
تبلیغات

 با وجود اینکه امروزه اپلیکیشن‌های متعددی برای انتشار اخبار وجود دارند، اما مایکروسافت یک ویژگی جدید را که در واقع همان نمایش اخبار مهم برای کاربران است، به دستیار صوتی خود اضافه کرده است. این ویژگی، اخبار را نه براساس اهمیت کلی آن، بلکه براساس موقعیت مکانی کاربر برای وی به نمایش می‌گذارد؛ از این‌رو فردی که از این قابلیت استفاده می‌کند، به جای دریافت اخباری که شاید برای سایر مناطق مهم باشد، اخبار مهم منطقه‌ی خود را دریافت خواهد کرد.

در صورتی که عنوان یکی از خبرهای نمایش داده شده برای کاربر جذاب به نظر برسد، کافی است تا روی آن کلیک کرده و به منبع خبر منتقل شود. هدف از اضافه شدن این قابلیت، نمایش اخباری است که به واقع برای کاربر می‌تواند مهم باشد.

با توجه به انتشار اخباری که حکایت از انتشار کورتانا برای اندروید دارد، باید در آینده‌ی نزدیک شاهد استفاده از این قابلیت در گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات