تصاویری از S Pen گلکسی نوت 5 فاش شد

یک‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
به معرفی گلکسی نوت 5 نزدیک می‌شویم و شایعات حاکی از معرفی این فبلت در ماه آگوست و بطور دقیقتر ۲۱ مرداد هستند.تا بحال برخی شایعات در مورد این گوشی هوشمند مطرح شده و تصاویری نیز فاش شده است؛ ولی این بار با نکته جدیدی مواجه هستیم.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که تصاویری از S Pen‌ گلکسی نوت 5 فاش شده است. احتمالاً این قلم که در تصویر مشاهده می‌کنید متعلق به نسخه طلایی گلکسی نوت 5 باشد. البته تا جایی که ما می‌بینیم تغییرات عمده‌ای در آن مشاهده نمی‌شود، بجز یک تغییر.

بالای S Pen‌ بین لوگوی سامسونگ و انتهای قلم مقداری فاصله وجود دارد که احتمالاً می‌تواند به ویژگی Auto Reject‌ قلم گلکسی نوت 5 که پیش از این در زومیت در مورد آن خواندید اشاره داشته باشد. در واقع به نظر می‌رسد سامسونگ تمایل دارد تا کاربر ابتدا قلم را به داخل فشار دهد و سپس قلم بیرون بیاید برخلاف روال قبلی که در آن باید از ناخن انگشت برای بیرون کشیدن قلم استفاده می‌شد. 

note 5 s pen 2

البته برخی نظر دیگری دارند. از نظر آن‌ها وجود اس پن‌هایی با طول متفاوت به دلیل شباهت آن‌ها به خودکارهای فشاری است که وقتی انتهای آن‌ها را فشار می‌دهیم نوک نوشتاری آن بیرون می‌آید و با فشار دیگر انتهای قلم دوباره به داخل بر‌می‌گردد. از این رو شاید هنوز قضاوت درباره نحوه کار اس پن کمی زود باشد.

 انتظار می‌رود گلکسی نوت 5 به پردازنده اکسینوس ۷۴۲۲، نمایشگر ۵/۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰  و ۴ گیگابایت رم مجهز باشد. همچنین با توجه به تصاویری که از این گوشی هوشمند فاش شده انتظار می‌رود با فبلت زیبا و قدرتمندی روبرو باشیم. 

در حالی که همیشه سری نوت سامسونگ همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA‌برلین رونمایی می‌شد، امسال گلکسی نوت 5 زودتر معرفی خواهد شد تا بتواند گوی سبقت را از آیفون 6 اس برباید. البته امیدواریم سامسونگ یک کار را انجام دهد و آن هم این که یک تا دو هفته پس از معرفی گلکسی نوت 5، این گوشی هوشمند را به بازار عرضه کند و عرضه‌ی این گوشی را به یک ماه بعد یا بیشتر موکول نکند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات