برترین گوشی‌های نیمه‌ی اول سال 2015 میلادی از دیدگاه انتوتو

شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
چند ماه پیش انتوتو لیستی از گوشی‌های هوشمند را که بالاترین امتیازات را در تست بنچمارک این شرکت کسب کرده‌اند منتشر کرد. در آن زمان سامسونگ گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج صدرنشین این رده‌بندی بودند، اما در لیست جدید منتشر شده برای نیمه‌ی اول سال میلادی جاری شاهد تغییراتی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گزارش جدید منتشر شده‌ی انتوتو رده‌بندی بهترین گوشی‌ها از دید این شرکت و از لحاظ عملکرد را نشان می‌دهد. در صدر این رده‌بندی همچنان سامسونگ گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج با پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۴۲۰ جا خوش کرده‌اند. اچ‌تی‌سی وان ام ۹ مکان سوم رده‌بندی را از دست داده و در جایگاه ششم قرار دارد. مکان سوم در حال حاضر متعلق به شیائومی می نوت پرو است و پس از آن LeTV 1 Pro با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ خود قرار دارد.

مقاله‌های مرتبط:

    مکان پنجم این لیست را ZTE Nubia Z9 Max اشغال کرده و برادر کوچک‌تر آن یعنی Nubia Z9 در جایگاه هفتم قرار دارد. مکان‌های بعدی این لیست نیز به LeTV 1، سامسونگ گلکسی اس ۵ و گوگل نکسوس ۶ تعلق دارند.

    همچنین انتوتو با انتشار نموداری، پردازنده‌های استفاده شده در گوشی‌های صدرنشین را نیز اعلام کرده است. ۵۰ درصد از گوشی‌های این لیست مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ هستند. اسنپدراگون ۸۰۵ و اکسینوس ۷۴۲۰ نیز ۲۰ درصد این لیست را شامل می‌شوند. در یک گوشی از این لیست نیز از پردارنده‌ی مدیاتک استفاده شده است که معادل ۱۰ درصد است.

    2015 07 19 195015
    2015 07 19 195030
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات