زوم‌اپ: اضافه شدن بخش مدیریت کامل پیامک ها به اپلیکیشن Pushbullet

شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
Pushbullet یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای همگام‌سازی گوشی موبایل با کامپیوتر است که به تازگی، یک بسته ی بروزرسانی مهم برای آن منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با دریافت این بروزرسانی، نسخه‌ی اندرویدی Pushbullet هم اکنون قادر است تا تاریخچه‌ی کامل پیامک‌های شما را با نسخه‌ی تحت وب یا ویندوز خود همگام سازی کند به طوری که از این پس Pushbullet می‌تواند تمام پیامک‌های موجود در گوشی شما را بدون توجه به تعداد یا تاریخ آن ها، در کامپیوتر نیز به نمایش بگذارد و به نوعی امکان مکالمه‌ی متنی شما با تمام دوستانان را از طریق کامپیوتر ممکن سازد.

پیش از این کاربران در Pushbullet تنها قادر به دریافت پیامک‌های انفرادی و پاسخ‌دهی مستقیم به صورت یک پنجره‌ی پاپ آپ بودند که به لطف این بروزرسانی، پنلی کامل برای مدیریت و پاسخ دادن به تمام پیامک‌های موجود در گوشی دسترسی خواهند داشت. درواقع با این امکان شما می‌توانید به صورت کامل با دوستان خود گفتگو کنید به طوری که گویا در حال انجام این امور از داخل گوشی موبایل هستید اما تنها با یک تفاوت، "انجام تمام امور قابل دسترس در موبایل، به شکلی ساده تر". تاکنون مهمترین رقیب برای Pushbullet اپلیکیشن AirDroid بوده است که هم اکنون با اضافه شدن این بخش جدید به آن، Pushbullet یک قدم دیگر به سوی رقابت برابر با AirDroid نزدیک شده است.

pushbulle22t

این ویژگی جدید Pushbullet در حال حاضر تنها به نسخه‌ی اندروید و ویندوز آن محدود خواهد بود. Ryan Oldenburg در این رابطه می‌گوید که علاقه‌ی بسیاری به آوردن این امکان به نسخه‌ی آیفون Pushbullet دارد و تقاضاهای بسیاری نیز در این‌باره دریافت کرده است. اما متاسفانه محدودیت‌هایی که سیاست‌های امنیتی این پلت فرم به همراه دارد، مانع از انجام این کار شده است. او ادامه می‌دهد که "در این لحظه امکان دسترسی به پیامک‌ها را در آیفون نداریم اما همیشه پیگیر بروزرسانی‌های جدید اپل هستیم تا در صورتی که تغییرات لازم در آن صورت گرفت، سریعا این امکان را به نسخه‌ی آی او اس Pushbullet نیز اضافه کنیم."

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات