گوشی ناشناخته‌ای از ال‌جی تست Geekbench را گذراند؛ نکسوس ۵ (۲۰۱۵) یا جی ۴ پرو؟

پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل بدون توجه به فروش نسبتا کمی که گوشی‌های نکسوس این شرکت داشته‌اند، قصد دارد نسخه‌های جدیدی را با همکاری ال‌جی و هوآوی معرفی کند. در خبری که امروز منتشر شده، گوشی جدید و ناشناخته‌ای از ال‌جی که تست Geekbench را پشت سر گذاشته مشاهده می‌کنیم و احتمال می‌رود یکی از دو گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ‌ال‌جی یا ال‌جی‌ جی ۴ پرو باشد.
تبلیغات

در عکس جدید منتشر شده، گوشی جدیدی با شماره مدل LGE LG-F660L را مشاهده می‌کنیم که شباهت زیادی به شماره مدل ال‌جی جی ۴ (F500L) دارد. تست بنچمارک Geekbench اطلاعات زیادی از نام واقعی و ظاهر این گوشی در اختیار ما قرار نداده است اما می‌توان اطلاعاتی درباره‌ی سخت‌افزار و سیستم عامل این گوشی مرموز از آن استخراج کرد. از این مشخصات می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. این دو در کنار هم توانسته‌اند امتیاز تک هسته‌ای ۱۰۸۲ و چند هسته‌ای ۳۲۹۸ را بدست آورند که شباهت زیادی به امتیازات کسب شده توسط جی ۴ دارند. همچنین گوشی جدید ال‌جی به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید نسخه‌ی ۵.۱.۱ بهره خواهد برد. همان طور که انتظار دارید، حدس می‌زنیم این گوشی یکی از دو گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) و یا جی ۴ پرو باشد.

LG G4 Pro or nexus 5 2015 benchmark leak

جی ۴ پرو پرچم‌دار نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ ال‌جی خواهد بود. بنابر گفته‌ مدیر بخش موبایل ال‌جی، چو جون‌هو، این شرکت قصد معرفی پرچم‌دار دیگری با مشخصاتی بهتر از جی ۴ را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ دارد و به نظر می‌رسد F600L می‌تواند شایسته‌ی این عنوان باشد. البته اگر این گوشی جی ۴ پرو باشد، شایعات گذشته مبنی بر استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ در جی ۴ پرو را رد خواهد کرد.

تشخیص گوشی در حال حاضر بسیار سخت و هرگونه حدسی تقریبا ناممکن است. بهتر است برای قضاوت دقیق‌تر منتظر اطلاعات جدید در روزهای آینده باشیم.

نظر شما چیست؟ گوشی ناشناخته کدامیک از دو گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) و جی ۴ پرو خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات