مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند Gear A‌ سامسونگ فاش شد

پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حال کار روی یک ساعت هوشمند جدید است که با نام Gear A‌ شناخته می‌شود و طی ماه‌های اخیر خبرهایی را در مورد این که Gear A‌ تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد، شنیده ایم. حالا مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند فاش شده است.
تبلیغات

این روزها با وجود اخبار زیاد در مورد گلکسی نوت ۵ و البته گلکسی اس ۶ اج پلاس و شایعات پیرامون آن‌ها شاید کمتر کسی به این نکته توجه کند که سامسونگ در حال کار روی یک ساعت هوشمند هم هست. به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال همکاری با ساعت سازان لوکس جهان برای ساعت هوشمند جدید خود است. برخی شایعات حاکی از این هستند  که این ساعت هوشمند به همراه گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس معرفی خواهد شد ولی حالا جزئیات بیشتری در مورد Gear A‌ یا Orbis منتشر شده است.

طبق شایعات انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده دو هسته‌‌ای اکسینوس ۳۴۷۲ که بر روی فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده، پردازنده گرافیکی Mali-400 MP4، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، ۷۶۸ مگابایت رم، باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و بلوتوث 4.1 برای اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت‌ها باشد. همچنین نسخه‌ای از این ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از وای فای عرضه خواهد شد.  

این ساعت هوشمند به GPS، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار سنج و البته سنسور ضربان قلب مجهز است و از سیستم عامل تایزن که بطور ویژه برای نمایشگرهای دایره‌ای شکل توسعه داده شده است بهره می‌برد.

Gear A اولین ساعت هوشمند سامسونگ با نمایشگر دایره ای است و نمایشگر آن نیز از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ خواهد بود. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ چه ویژگی‌های نرم‌افزاری را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات