رندرهای جدید گلکسی نوت 5 این گوشی را با جزئیات تمام به نمایش می‌گذارند

پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
شایعات زیادی در مورد سامسونگ گلکسی نوت 5 در ماه‌های اخیر به گوش رسیده‌اند، اما آن چه جای خالی آن در این اخبار حس می‌شد نبود تصاویر رندر شده‌ی حرفه‌ای از این گوشی بوده است. اما شرکت سازنده‌ی لوازم جانبی به نام Verus اقدام به انتشار رندرهای حرفه‌ای از نوت ۵ کرده است. با زومیت همراه باشید تا به مرور این تصاویر بپردازیم.
تبلیغات

ابتدا باید اشاره کرد که مطمئناً رندرهای منتشر شده توسط Verus از روی ماکت‌ها و ابعاد واقعی نوت 5 طراحی شده‌اند؛ اما راهی برای اثبات درست بودن این رندرها وجود ندارد. البته این شرکت ماه‌ها قبل رندرهایی از گلکسی اس 6 نیز منتشر کرده بود که دقیقاً مشابه نسخه‌ی رسمی این گوشی بودند.

همان طور که انتظار می‌رفت رندرهای منتشر شده شباهت زیادی به گلکسی اس 6 دارند که البته به نظر منطقی نیز می‌آید. قطعاً سامسونگ با توجه به طراحی موفق گلکسی اس 6 و توجهات زیادی که به آن جلب شده تغییرات زیادی در زبان طراحی خود ایجاد نخواهد کرد. به غیر از ابعاد، مواردی که دو گوشی را متمایز می‌کنند، وجود قلم استایلوس و طراحی فریم دور گوشی هستند. فریم فلزی نوت ۵ در بالا و پایین گوشی نسبت به وسط آن کمی ضخیم‌تر می‌شود. همچنین میکروفون‌‌ به سمت چپ اسپیکر در زیر گوشی منتقل شده و به نظر می‌رسد در نوت ۵ خبری از فرستنده‌ی مادون قرمز نیز نخواهد بود. دیگر موارد از جمله محل قرارگیری دکمه‌ها، حسگر ضربان سنج قلب و فلش دوربین کاملاً مشابه اس 6 هستند.

هر چند نمی‌توان صحت این تصاویر را تأیید کرد اما اگر رندرهای منتشر شده به واقعیت نزدیک باشند برای اولین بار توانسته‌ایم نوت 5 را با تمام جزئیات مشاهده کنیم.

برای پیگیری اخبار و مشاهده‌ی شایعات گذشته در مورد گلکسی نوت 5 به این صفحه مراجعه کنید.

note5 1
note5 3
note5 5
note5 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات