زوم‌اپ: ثبت امور مالی در گوشی های اندروید با اپلیکیشن "دفتر خرید و نسیه"

پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
"دفتر خرید و نسیه" اپلیکیشنی ایرانی برای مدیریت امور مالی و کسب و کار است که با در نظر گرفتن بخش‌های مختلف مانند نسیه، بدهی‌ها، مشتری‌ها و... اپلیکیشنی فوق‌العاده کامل و کاربردی را در این زمینه به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد "دفتر خرید و نسیه" اپلیکیشنی برای مدیریت بر امور مالی، بدهی و بستانکاری‌ها بوده که ممکن است برای کاربرانی که درگیر مسائل مالی نیستند چندان کاربردی و جالب توجه به نظر نرسد. اما در مقابل برای دیگر افرادی که مشغول به کار هستند و ماهانه با مخارج و درآمد‌های مختلفی رو به رو هستند "دفتر خرید و نسیه" می تواند یک اپلیکیشن ضروری و بسیار مفید باشد، چراکه هرچه مسائل کاری و مالی عمیق تر و گسترده تر می شود به یاد سپردن آن‌ها نیز سخت تر خواهد شد که در این مواقع می توانید با ثبت آن ها، علاوه بر آنکه نسخه ای جامع از آن‌ها را همیشه و همه جا در دسترس خواهید داشت، از فراموشی ناخواسته‌ی آن‌ها نیز جلوگیری کنید.

kharidnesi2

برای مثال وقتی شما مبلغی را به شخصی قرض می دهید یا حتی وقتی که به کسی بدهکار هستید می توانید با ثبت نام او و مبلغ مورد نظر در بخش مربوط به بدهی و بستانکاری ها، مانع از فراموش شدن آن شوید و بتوانید قرض یا طلب خود را در تاریخ معین شده، پیگیری کنید. برای افرادی که خرید و فروش‌های نسیه ای انجام می دهند نیز این اپلیکیشن کاملا کاربری خواهد بود و می توانند میزان پرداخت اولیه و قسط‌های باقی مانده را در این اپلیکیشن ثبت کنند تا ضمن آن که از تاریخ‌ اقساط آینده با خبر باشند، میزان پرداختی‌های قبلی خود و باقی مانده را نیز مشاهده کنند. اگر شما هم نیاز به ثبت اطلاعات مالی خود در جایی به جز ذهنتان دارید، "دفتر خرید و نسیه" انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود که می توانید از لینک زیر به دانلود آن بپردازید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات