اپل نسخه‌های جدید خانواده‌ی آیپاد را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل امروز به صورت رسمی آیپادهای جدید را معرفی کرد. بزرگ‌ترین تغییرات در آیپاد تاچ مشاهده می‌شوند که از سخت‌افزاری مشابه آیفون ۶ بهره خواهد برد و در رنگ‌های متنوع‌تری نیز عرضه خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آیپاد تاچ جدید از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی A8 در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک کمک پردازنده‌ M8 برای ردیابی حرکتی و iOS 8.4 و سرویس موسیقی اپل بهره خواهد برد. همچنین نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمتی ۳۹۹ دلاری عرضه خواهد شد. به علاوه نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹ دلار، نسخه ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴۹ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۲۹۹ دلار نیز روانه‌ی بازار خواهند شد. همچنین آیپاد جدید به صفحه‌نمایش ۴ اینچی رتینا و دوربین FaceTime HD مجهز خواهد شد. گرگ یوسویاک، قائم مقام رئیس بازاریابی آیفون، آیپاد و iOS اپل می‌گوید:

آیپاد تاچ به کاربران در سرتاسر دنیا اجازه‌ی دسترسی به سرویس موسیقی اپل، اپ استورو سیستم‌عامل iOS را که پیشرفته‌ترین سیستم‌عامل موبایل در حال حاضر است را خواهد داد. با پیشرفت‌هایی که در پردازنده و دوربین آیپاد ایجاد شده است، کاربران می‌توانند از بازی‌های موبایل در کنار عکس‌های زیبا لذت ببرند، موسیقی دلخواه خود را گوش دهند و یا فیلم مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنند.

همچنین اپل، آیپاد نانو و آیپاد شافل را در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهد کرد و علاوه بر رنگ مشکی و نقره‌ای می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های طلائی، آبی تیره‌تر و رنگ صورتی جدید نیز خریداری کرد.

iPodTouch 7Up Accordian PR PRINT 1280x525
new shuffle
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات