تصاویر رندر دیگری از موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شد

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
علاقه‌مندان گوشی‌های میان رده همچنین برند موتورولا در انتظار معرفی موتو جی ۲۰۱۵ هستند. به تازگی تصاویر دیگری از این گوشی‌هوشمند منتشر شده است.
تبلیغات

گوشی موتورولا موتو G‌ یکی از بهترین میان ‌رده‌های بازار فعلی گوشی‌های هوشمند است. موتورولا تاکنون ۲ نسل از این گوشی‌هوشمند را به بازار عرضه کرده است و انتظار می رود که نسل سوم نیز امسال معرفی شود. به تازگی تصاویری تعدادی از این گوش هوشمند در رنگ‌های مختلف منتشر شده است که با توجه به شباهت زیاد آنها به تصاویر قبلی از موتو جی، تقریباً ما را در مورد شکل ظاهری موتو G‌ مطمئن می‌سازند.

در شرایطی که قبلاً عکس‌های بسیار با کیفیتی از موتو جی ۲۰۱۵ را در زومیت با هم دیده بودیم، حالا تصاویر دیگری توسط Evelaks@  منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد که تصاویر منتشر شده برخی ترکیباتی هستند که از طریق سرویس آنلاین Moto Maker‌ درست شده‌اند.

همچنین به نظر می‌رسد رنگ‌های زیادی را برای قاب پشت گوشی می‌توان انتخاب کرد.علاوه بر این قسمت فلزی پشت گوشی که دوربین، فلاش و لوگوی موتورولا را در خود جای داده است نیز قابل انتخاب و تغییر رنگ است.

Moto G 2015 Moto Maker combinations leak 2

به نظر می‌رسد که موتو جی ۲۰۱۵ مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با روزولوشن ۷۲۰p‌، حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه‌ی خارجی، ۱ گیگابایت رم و سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ است. همچنین موتورولا دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را برای پشت گوشی و  دوربین ۵ مگاپیکسلی را برای جلوی آن در نظر گرفته است.

بدون شک بزودی اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد موتو جی ۲۰۱۵ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات