Dashlane‌ با دستگاه‌های مجهز به سنسور اثر انگشت سامسونگ سازگار شد

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سنسور اثر انگشت در پرچمدار جدید سامسونگ بهبود یافته و بخوبی کار می‌کند. از این رو برخی توسعه‌ دهندگان حالا حساب ویژه‌ای روی این قابلیت گوشی‌های هوشمند سامسونگ باز کرده‌اند. به تازگی Dashlane‌  که از نرم‌افزارهای محبوب مدیریت رمز عبور است خبر از پشتیبانی از سنسور اثر انگشت گوشی‌های هوشمند سامسونگ  داده است.
تبلیغات

اولین محصول سامسونگ که مجهز به سنسور اثر انگشت در دکمه Home‌ بود پرچمدار سابق این شرکت یعنی گلکسی اس  بود. از زمان این گوشی هوشمند به بعد گوشی‌های هوشمند بالارده سامسونگ این قابلیت را در خود داشته‌اند و حتی سامسونگ کم کم سنسور اثر انگشت را درمحصولات میان رده خود هم ارائه می‌کند.

سنسور اثر انگشت به کاربران روش‌ جدیدی برای کنترل دستگاه می‌دهد و از آن می توان در کارهای دیگری مثل ورود به حساب کاربری در وب سایت‌ها و مدیریت پرداخت‌ها در PayPal و سامسونگ پی استفاده کرد.

نرم‌افزار مدیریت پسورد Dashlane ‌یکی از اَپ‌های محبوب در حوزه مدیریت رمزهای عبور است که پیش از این با این فناوری سامسونگ سازگار نبود ولی به تازگی شرایط تغییر کرده است. 

Dashlane‌ حالا از گلکسی اس 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج پشتیبانی می‌کند و کاربرانی که هر یک از گوشی‌های هوشمند ذکر شده را دارند می‌توانند به یادداشت‌ها، رمزهای عبور، کارت‌های اعتباری، اطلاعات شخصی و سایر مواردی که از طریق Dashlane‌ ذخیره کرده‌اند با استفاده از اثر انگشت خود برای تایید اطلاعات هویتی  دسترسی داشته باشند. 

آیا شما تجربه استفاده از Dashlane‌ یا نرم‌افزارهای مشابه را داشته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات