تبلت مدیاپد ام 2 (Mediapad M2) معرفی شد: نمایشگر ۸ اینچ، پردازنده Kirin 930، دوربین ۸ مگاپیکسلی و بدنه تمام فلزی

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته در جریان کنفرانسی در آکادمی بین‌المللی هنر پکن، هوآوی تبلت مدیاپد ام 2 خود را معرفی کرد. این تبلت در واقع نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی مدیاپد ام 1 هوآوی است که سال گذشته معرفی شده بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تبلت Mediapad  M2 مجهز به نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۲۷۵ پیکسل در اینچ و پردازنده Kirin 930 با ۳  گیگابایت رم  است.  این همان ترکیب پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، رم و رزولوشن نمایشگر است که پیش از این در گوشی هوشمند پرچمدار هوآوی یعنی هوآوی P8 هم دیده بودیم.

هوآوی حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی را برای برای این تبلت در نظر گرفته و دوربین ۸ مگاپیکسلی را در پشت و ۵ مگاپیکسلی را در جلوی این تبلت تعبیه کرده است. 

هوآوی مدعی شده که ۹۹/۵ درصد از بدنه این تبلت از فلز ساخته شده است و این تبلت فقط ۷/۸ میلیمتر ضخامت دارد که لبه‌های نازک در این تبلت زیبایی خاصی به آن داده‌اند. باید این تبلت را در زومیت مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم نظر دقیق‌تری در مورد آن بدهیم ولی حداقل در نگاه اول که مدیاپد ام ۲ تبلت سایز متوسط خوش ساختی به نظر می‌رسد.

Huawei M2 tablet 1

هوآوی برای تامین انرژی مورد نیاز این تبلت باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است و گزینه‌هایی نظیر پشتیبانی از شبکه 4G، اسپیکرهای دوگانه یک واتی و فناوری صدای Clari-Fi هارمن کاردون نیز برای این تبلت موجود است. اندروید 5.0 به همراه رابط کاربری ایموشن 3.0  روی این تبلت نصب است. 

تنها از ۲ روز دیگر فروش این تبلت در چین اغاز می‌شود. نسخه وای فای ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۱۵۸۸ یوان (۲۵۵/۷ دلار)، نسخه وای فای ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۸۸۸ یوان (۳۰۴ دلار)، نسخه ۱۶ گیگابایتی LTE‌ با قیمت ۱۸۸۸ یوان (۳۰۴ دلار) و نسخه ۶۴ گیگابایتی LTE با قیمت ۲۲۸۸ یوان (۳۶۸/۵ دلار) به بازار چین عرضه خواهند شد. 

Huawei M2 tablet 2

احتمال این که این تبلت در سایر بازارهای سنتی هوآوی در آسیا و اروپا هم بفروش برسد وچود دارد ولی هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات