زوم‌اپ: حرکت مارپیچ در راهروهای بی پایان در بازی Arrow

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Arrow یکی دیگر از بازی‌های ساده اما جذاب برای اندروید و آی‌او‌اس است که با وجود گرافیک دو بعدی و حجم کم می‌تواند شما را ساعت‌ها مشغول خود نگه دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با نیم نگاهی به بازی‌های منتشر شده در سال‌های اخیر، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم تعداد بازی‌های محبوب چند مگابایتی با گرافیک‌های ساده، بسیار بیشتر از تعداد بازی‌های چند صد مگابایتی و عظیم بوده و گیمرها (حداقل گیمرهای موبایلی) به این بازی‌ها علاقه‌ی بیشتری نشان داده اند. بازی Arrow نیز یکی دیگر از بازی‌های کم حجم و ساده است که البته بر خلاف ظاهرش، انجام آن بسیار سخت تر از تصور شما خواهد بود. این بازی ترکیبی از سبک ‌های Left and Right و Snake است که در آن باید مسیری مارپیچی و مملو از مانع‌های مختلف را بدون برخورد با آن ها طی کنید و در این بین نیز به جمع آوری آیتم های نارنجی بپردازید. این آیتم ها که با کسب امتیازات بالا می توانید ظاهر آن را به اردک ها و دیگر اشکال تغییر دهید، مانند بازی snake به صف پشت شما اضافه خواهند شد و با افزایش تعداد آن‌ها گذر از موانع نیز سخت تر خواهد شد.

arroww2

بازی تنها به صورت امتیازی قابل انجام است و بخش مرحله ای برای آن در نظر گرفته نشده است که البته با توجه به سبک و سیاق بازی، و سازنده ی آن یعنی Ketchapp معروف، چندان هم عجیب به نظر نمی رسد. با این حال جذابیت و هیجان بخش امتیازی به قدری بالا است که می‌تواند کاربران را ساعت‌ها مشغول خود کند. برای دانلود این بازی که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات