ساعت هوشمند هوآوی گواهینامه FCC را دریافت کرد

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته اعلام شد که بخاطر برخی مسائل مرتبط با اندروید ور، هوآوی ساعت هوشمند خود را با تاخیر به بازار عرضه خواهد کرد و در آن زمان صحبت از شهریور یا مهر به عنوان زمان عرضه این ساعت هوشمند شد. حالا خبر رسیده که این ساعت گواهینامه FCC‌ را دریافت کرده بنابراین احتمالا زودتر از پیش‌بینی ها به بازار خواهد آمد.
تبلیغات

ساعت هوشمند هوآوی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۵ در بارسلونا معرفی شد. این ساعت هوشمند که از سیستم عامل اندروید ور بهره می‌برد مجهز به نمایشگر دایره‌ای شکل امولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰  با تراکم پیکسلی ۲۸۶ پیکسل در اینچ  است.  

نمایشگر این ساعت هوشمند ۴۲ میلیمتر قطر دارد و هواوی معتقد است که این ساعت هم برای خانم‌ها و هم آقایان وسوسه کننده است. این ساعت هوشمند که از فولاد ضدزنگ ساخته شده است در ۳ رنگ طلایی، نقره‌ای و سیاه روانه بازار خواهد شد. پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت رم از دیگر مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند است.

 سنسور ضربان قلب، شمارشگر قدم‌ها و سنسوری که تعداد کالری‌هایی که کاربر سوزانده را می‌شمارد از جمله سنسورهای سلامتی بکار رفته در  ساعت هوشمند هوآوی هستند. قیمت این ساعت هوشمند هم طبق گزارش‌ها از ۳۸۶ دلار آغاز می‌شود و تا ۴۴۱ دلار برای نسخه طلایی ادامه دارد.  

با توجه به این که ساعت هوشمند هوآوی در نهایت گواهینامه FCC‌ را دریافت کرده است احتمالا این ساعت هوشمند زودتر از زمان از پیش تعیین شده یعنی زودتر از مهر یا حتی شهریور به بازار عرضه می‌شود. هوآوی باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است و این ساعت از وای فای نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع همین اتصال وای فای است که باعث می‌شود تا FCC‌ نگاهی به این ساعت هوشمند بیاندازد. بخصوص که قرار است ساعت هوشمند هوآوی در آمریکا هم به فروش برسد.

نظر شما در مورد هوآوی واچ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات