گلکسی نوت 5 در روز 21 مرداد ماه به همراه اس 6 اج پلاس معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر سامسونگ طبق روال گذشته گوشی‌های سری نوت خود را معرفی می‌کرد، باید دو ماه دیگر نیز منتظر گلکسی نوت 5 می‌ماندیم. اما به نظر می‌رسد امسال سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را زودتر از سال‌های گذشته معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آن طور که به نظر می‌رسد شایعات جدید که خبر از معرفی زود هنگام گلکسی نوت 5 می‌دادند، حقیقت دارند و سامسونگ قصد دارد تا این گوشی را به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس در روز ۲۱ مرداد ماه معرفی و روز ۳۰ مرداد روانه‌ی بازار کند.

همچنین به نظر می‌رسد گلکسی اس 6 اج پلاس با نام اس 6 اج+ درکنار گلکسی نوت ۵ معرفی خواهد شد. به علاوه در روز معرفی دو گوشی، سرویس Samsung Pay در فاز اول برای آمریکا معرفی خواهد شد.

در ادامه به بررسی جزئیات بیشتری در مورد گلکسی نوت 5 و اس 6 اج+ خواهیم پرداخت. ابتدا باید گفت که گلکسی نوت 5 درگاهی برای افزایش حافظه‌ی داخلی نخواهد داشت. در زمینه‌ی طراحی نیز در واقع نوت 5 نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس 6 خواهد بود. البته همانند گلکسی A8 حاشیه‌های کناری بسیار کمی خواهد داشت. به نظر می‌رسد با توجه به ساختار فلز و شیشه‌ای که از نوت 5 انتظار می‌رود، کم شدن حاشیه‌ها می‌تواند باعث پایین آمدن ارگونومی گوشی شود.

همچنین قلم استایلوس نیز تغییراتی در طراحی به خود خواهد دید. این قلم شباهت بیشتری به قلم‌های نوشتاری واقعی داشته و رنگی مشابه رنگ گوشی خواهد داشت. گلکسی نوت 5 همانند نوت 4 در چهار رنگ نقزه‌ای، طلائی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد که البته طراحی زیباتر گلکسی نوت 5 به این رنگ‌ها جلوه‌ی زیباتری نیز خواهد بخشید. همچنین نوت 5 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.

در مورد گلکسی اس ۶ اج+ نیز حرف زیادی نمی‌توان زد؛ چرا که نسخه‌ی بزرگ‌تر اس 6 اج خواهد بود و در رنگ‌های مشابه نوت 6 روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین برخلاف شایعات گذشته، اس 6 اج+ از پردازنده‌ی اکسینوس 7420 به جای اسنپدراگون 808، در کنار ۳ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

اگر اطلاعات ارائه شده صحیح باشند باید منتظر یکی از بزرگ‌ترین کنفرانس‌های سامسونگ در سال‌های اخیر باشیم. یک ماه بیشتر تا زمان معرفی نوت 5 زمان نداریم و می‌توانیم انتظار منتشر شدن اخبار بیشتری در روزهای آینده داشته باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات