نوکیا بازگشت دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند را تأیید کرد

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا که با معرفی تبلت N1 به بازار تبلت‌ها بازگشته بود، با انتشار بیانیه‌ای قصد خود برای بازگشت دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند را نیز تأیید کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد دوباره جایی برای خود در بازار گوشی‌های هوشمند باز کند. اما برنامه‌ی این شرکت بستگی به پیدا کردن شریکی برای ساخت و عرضه‌ی گوشی‌ها دارد. این کار برای تبلت نوکیا N1 نیز انجام گرفته بود. بیانیه‌ی نوکیا به شرح زیر است:

مسیر صحیح برای بازگشت دوباره‌ی نوکیا، همکاری با شریکی دیگر است. به این معنا که تمامی مراحل ساخت، فروش، بازاریابی و پشتیبانی محصولات بر عهده‌ی آن شرکت باشد.اگر ما یک شرکت رده بالا بیابیم که مسئولیت‌های لازم را بر عهده بگیرد، با آن‌ها همکاری تنگاتنگی در زمینه‌ی طراحی و مشاوره‌های فناوری خواهیم داشت؛ مانند آن چه که در مورد تبلت N1 انجام دادیم. این تنها مسیری است که شایسته‌ی برند نوکیا و طرفداران آن خواهد بود که تمایل زیادی به خرید دوباره‌ی گوشی‌های این شرکت دارند.

با توجه به این که تبلت نوکیا N1 از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌هوشمند جدید نوکیا نیز یک گوشی اندرویدی باشد. البته اگر خبر معرفی گوشی جدید توسط نوکیا توجه شما را به خود جلب کرده است باید بگوییم که بنابر قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت، این شرکت حق بازگشت دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند تا سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی را ندارد.

با این حال خبر بازگشت دوباره‌ی غول گوشی‌های همراه به بازارمی‌تواند بسیار جذاب باشد. نظر شما چیست؟ آیا تصمیم نوکیا را گامی درست برای آینده‌ی این شرکت می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات