نتایج بنچمارک نکسوس ۵ (۲۰۱۵) منتشر شد؛ گذر از مرز ۸۵۰۰۰ امتیاز در انتوتو؟

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
در سال گذشته‌ی میلادی میزو ام‌ایکس ۴ با امتیاز ۴۷/۷۶۵ در وبسایت بنچمارک انتوتو جایگاه اول را با اختلاف کمی نسبت به نکسوس ۶ که امتیاز ۴۷/۰۷۹ را کسب کرده بود، به خود اختصاص داده بود. با شروع سال ۲۰۱۵ گلکسی اس ۶ سامسونگ با امتیاز ۶۸/۱۵۷ جایگاه اول را به نام خود ثبت کرد. این بار به نظر می‌رسد ادامه‌ی نبرد، پادشاه جدیدی را به تخت صدرنشینی نشانده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نکسوس ۵ (۲۰۱۵) با کسب امتیاز خیره‌کننده‌ی ۸۵/۵۳۰ صدرنشین جدید امتیازات بنچمارک انتوتو نام گرفته است. با توجه به این که این گوشی که تا به امروز معرفی نشده است، نتایج حاصل نیز فعلاً در حد شایعه هستند. اما با توجه به امتیاز انتوتوی بسیار بالا، به نظر می‌رسد نکسوس ۵ (۲۰۱۵) از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد. در اوایل سال نیز نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۲۰ فاش شده بودند.

NEXUS 5 2015

شایعات نشان از ساخته شدن یکی از دو گوشی نکسوس امسال توسط ال‌جی می‌دهند. تنها خبری که غیر از امتیاز انتوتو در دست داریم این است که این گوشی براساس ال‌جی جی ۴ طراحی نخواهد شد.

آیا نکسوس ۵ (۲۰۱۵) و امتیاز ۸۵/۵۳۰ آن در انتوتو تا اتمام سال ۲۰۱۵ میلادی در صدر باقی خواهند ماند. گوشی‌های دیگری مانند شیائومی می ۵ و اچ‌تی‌سی آئرو نیز بنابر شایعات از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهند برد. آیا این دو گوشی می‌توانند رکورد نکسوس ۵ (۲۰۱۵) را بشکنند؟

برای قضاوت در این مورد باید تا معرفی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) و دیگر گوشی‌های جدید منتظر ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات